مایک پنس: هفته سخت و دردناکی را پیش رو داریم

کدخبر: 2350513

معاون رئیس‌جمهور آمریکا با درخواست از مردم این کشور برای رعایت نکات ایمنی در مقابله با کرونا پیش‌بینی کرد هفته آینده برای آمریکا دردناک خواهد بود.

مایک پنس با هشدار درباره شیوع کرونا در این کشور اعلام کرد: «از همه می‌خواهیم به رهنمودهای دولتی برای مقابله با بیماری کرونا پایبند باشند و پیش‌بینی می‌کنیم هفته آینده دردناک خواهد بود.»

معاون دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا گفت: «شمار قربانیان کرونا در ایالت نیوجرسی از قربانیان حملات ۱۱ سپتامبر پیش افتاده است.»

این در حالی است که پیش‌تر جروم آدامز، جراح آمریکایی به شهروندان این کشور هشدار داده است که خود را برای «سخت‌ترین و غم انگیزترین هفته زندگی» با توجه به اوج‌گیری شیوع ویروس کرونا، آماده کنند.

وی در گفت‌وگو با شبکه فاکس‌نیوز تراژدی کرونا در آمریکا را با حوادث ۱۱ سپتامبر و بمباران بندر «پرل هاربر» طی جنگ جهانی دوم مقایسه کرده است.

ترامپ نیز پیش از این با اذعان به وضعیت وخیم ایالات متحده در پی شیوع کرونا اعلام کرد: «ما در حال حاضر به خاطر کرونا در وضعیت جنگی هستیم؛ باید موضوع را جدی بگیریم و برای جلوگیری از گسترش کرونا به تدابیر پایبند باشیم.»

شبکه تلویزیونی الحدث گزارش داد دانشگاه جان هاپکینز اعلام کرده است که یک هزار و ۱۵۰ نفر در این کشور بر اثر آلوده شدن به ویروس کشنده کرونا طی شبانه‌روز گذشته جان خود را از دست داده‌اند.

«باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: