عدم افزایش کرایه حمل و نقل عمومی تا اواخر اردیبهشت

کدخبر: 2350468

معاون عمرانی فرمانداری تهران گفت: با توجه به اعتراض فرمانداری تهران به مصوبه افزایش نرخ خدمات و اصرار شورای شهر به این مصوبه موضوع در هیأت حل اختلاف رسیدگی خواهد شد.

غلامحسین آرام معاون عمرانی فرمانداری تهران در باره افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی اظهار داشت: در لایحه بودجه شهرداری تهران که در روزهای پایانی سال 98 به فرمانداری تهران و کمیته انطباق ارسال شد، تبصره‌ای آوردند که نرخ خدمات عمومی در آن دیده می‌شد.

وی بیان داشت: در این تبصره افزایش کرایه تاکسی، مترو، اتوبوس، بلیت مراکز تفریحی و گردشگری و دیگر خدماتی که شهرداری به شهروندان ارائه می‌دهد، مطرح شده بود که فرمانداری تهران و کمیته انطباق به کلیات این طرح اعتراض کرد و مطرح شد که این موارد به صورت مجزا مصوب و به فرمانداری ارسال شود.

معاون عمرانی فرمانداری تهران اظهار داشت: شورای شهر تهران نیز اصرار بر مصوبه خود داشت و در نهایت فرمانداری این مصوبه را‌‌‌ به هیأت حل اختلاف ارسال کرد و در مهلت قانونی باید در این خصوص هیأت حل اختلاف تصمیم نهایی را‌‌‌ بگیرد.

آرام اضافه کرد:‌ حداقل تا 2 ماه ابتدای سال افزایش کرایه حمل و نقل عمومی اجرایی نخواهد شد و بعد از بررسی‌ها نسبت به افزایش کرایه‌ها اقدام می‌کنیم.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: