رقم عجیب و غریب اعلامی وال‌استریت ژورنال

ضرر روزانه‌ هتل‌های ترامپ از کرونا

کدخبر: 2350395

مطابق بررسی وال‌استریت‌ژورنال مجموعه هتل‌های ترامپ روزانه یک میلیون دلار ضرر می‌کنند.

نسیم آنلاین: کرونا صنایع و شرکت‌های مختلفی در سرتاسر جهان متضرر کرده و به ویژه روی صنعت توریسم، گردشگری و هتلداری تأثیر تکان‌دهنده‌ای داشته است. مجموعه هتل‌های ترامپ نیز از این ضرر هنگفت بی‌نصیب نبوده‌اند. براساس گزارش وال‌استریت‌ژورنال ، سازمان هتل‌های ترامپ بر اثر شیوع کرونا ضرر بسیار سنگینی متحمل شده است.

مطابق بررسی وال‌استریت‌ژورنال مجموعه هتل‌های ترامپ روزانه یک میلیون دلار ضرر می‌کنند.

بر اساس گفته یکی از کارمندان هتل بین‌المللی ترامپ در واشنگتن، در یکی از روزهای ماه مارس تنها 11 مهمان داشته است. این در حالی است که این هتل 263 اتاق دارد.

با توجه به اینکه ترامپ گفته است بر اساس آخرین برآورد مالی، او بیش از نیمی از 440 میلیون دلاری که در یک سال سود کرده است؛ از سرمایه‌گذاری در حوزه مجموعه‌های ورزشی گلف بوده است، به نظر می‌رسد خسارت ترامپ از رقم روزانه یک میلیون دلار بسیار بیشتر و اساسی‌تر باشد. کرونا همچنین بر نیروی کار مجموعه هتل‌های ترامپ اثر منفی گذاشته و بیش از 500 نفر را در مجموعه املاک ترامپ در نیویورک، واشنگتن، لاس‌وگاس و فلوریدا اخراج کرده یا به مرخصی فرستاده است.

اریک ترامپ، معاون سازمان هتل‌های ترامپ گفته است ما مثل باقی مجموعه‌های هتلداری، در انتظار روزی هستیم که مشتاقانه درب‌های مجموعه هتل‌هایمان را به روی مردم باز کنیم.

ارسال نظر: