پروژه مارکت چیست و چگونه کار می‌کند؟

کدخبر: 2350379

امروزه برون‌سپاری کارها یکی از مهم‌ترین مواردی است که اگر به صورت صحیح و در زمان مناسب انجام شود، در زمان و انرژی افراد صرفه‌جویی خواهد شد. در کنار صرفه‌جویی در زمان و گاهی هزینه‌ها، این موضوع یکیا از روش‌های درآمدزایی مناسب برای فریلسنران است! پروژه مارکت یک سایت کار و پروژه انلاین است که بسیاری از افراد می‌توانند پروژه‌های خود را جهت انجام به انجا بسپارند یا با ثبت نام در ان به کسب درامد بپردازند.

نسیم آنلاین : امروزه برون‌سپاری کارها یکی از مهم‌ترین مواردی است که اگر به صورت صحیح و در زمان مناسب انجام شود، در زمان و انرژی افراد صرفه‌جویی خواهد شد. در کنار صرفه‌جویی در زمان و گاهی هزینه‌ها، این موضوع یکیا از روش‌های درآمدزایی مناسب برای فریلسنران است ! پروژه مارکت یک سایت کار و پروژه انلاین است که بسیاری از افراد می‌توانند پروژه‌های خود را جهت انجام به انجا بسپارند یا با ثبت نام در ان به کسب درامد بپردازند.

پروژه مارکت

پروژه مارکت چیست و چگونه کار می‌کند؟

پروژه مارکت یکی از مجموعه‌های بسیار فعال و ارزشمند در زمینه برون‌سپاری کارها و پروژه‌‌های دانشگاهی همچنین محلی برای گرفتن پروژه توسط آزادکاران یا همان افراد فریلسنر است . تمرکز پروژه مارکت انجام پروژه های تخصصی و انجام پروژه های دانشجویی در رشته های مختلف است. در این مجموعه دو نقش کاربری اصلی تعریف می‌شود که یکی از آنها را کارفرما و دیگری را مجری تشکیل می‌دهد. مجریان پروژه‌ها همان فریلسنرها هستند که پروژه‌های کارفرمایان را قبول می‌کنند و در مدت زمان معین و همچنین هزینه توافقی آن پروژه را انجام می‌دهند. در این سیستم کارفرمایان با پرداخت هزینه‌ای بسیار ناچیز اقدام به ایجاد پروژه خود به همراه توضیحات، مبلغ پیشنهاد و مدت زمان لازم برای اجرای پروژه می‌کنند.

پس از آن تعدادی از افراد فریلنسر که مهارت اجرای آن پروژه را دارند، اقدام به ارسال پیشنهاد خود برای کارفرما می‌کنند که این پیشنهاد شامل توضیحات، هزینه و مدت زمان موردنیاز برای تحویل پروژه را مشخص می‌کنند.

خدمات پروژه مارکت

انجام پروژه متلب

متلب (به انگلیسی: MATLAB) یک محیط نرم‌افزاری برای انجام محاسبات عددی و یک زبان برنامه‌نویسی نسل چهارم است. واژهٔ متلب هم به معنی محیط محاسبات رقمی و هم به معنی خود زبان برنامه‌نویسی مربوطه است که از ترکیب دو واژهٔ Matrix (ماتریس) و Laboratory (آزمایشگاه) ایجاد شده‌است. این نام حاکی از رویکرد ماتریس محور برنامه است، که در آن حتی اعداد منفرد هم به عنوان ماتریس در نظر گرفته می‌شوند. یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای محاسباتی و مهندسی برای دانشجویان در تمامی رشته های مهندسی و علوم پایه متلب می باشد، پروژه مارکت امادگی دارد تا انجام پروژه  متلب در تمامی رشته ها نظیر: انجام پروژه دانشجویی متلب برق، انجام پروژه متلب مکانیک، انجام برنامه نویسی با متلب، شبیه سازی با متلب، انجاک پروژه سیمولینک، شبیه سازی مقاله با متلب، و ...در اسرع وقت و با کیفیت عالی تحویل دهد. شما می توانید با خیال راحت انجام پروژه متلب خود را به ما سپرده و در کمترین زمان با حداکثر کیفیت پروژه متلب را تحویل بگیرید. اعضای این تیم شامل فارغ التحصیلان دانشگاه‎­های معتبر کشوری مانند دانشگاه­ تهران، امیرکبیر و صنعتی اصفهان می­‌باشند.  

انجام پروژه آباکوس

نرم افزار آباکوس یکی از قویترین و با کیفیت‌ترین نرم افزارها برای مدل‌سازی و تحلیل سیستم‌ها و مسائلی می‌باشد که تحلیل آن‌ها به صورت دستی و عددی ممکن نیست و یا به دلیل صرف وقت زیاد و حجم بالا به صرفه نیست. نرم افزار آباکوس با بهره گیری از (Finite element) که از بهترین و دقیق‌ترین تئوری‌های عددی است قادر به تحلیل تمامی مسائل مهندسی مکانیک، عمران و ... می‌باشد. مهندسان مکانیک و عمران نرم افزار آباکوس را جزو قوی‌ترین نرم افزارها در رشته مکانیک و عمران می‌دانند. پیدایش نرم افزار اباکوس به سال ۱۹۷۸ بر می‌گردد . اسم نرم افزار آباکوس از چرتکه گرفته شده است، که در گذشته به عنوان ابزار محاسباتی استفاده می‌شد. با پیشرفت روزافزون امکانات نرم‌­افزاری و سخت‌افزاری در چند دهه اخیر استفاده از نرم‌افزارهای اجزاء محدود نظیر آباکوس در مسائل مهندسی و انجام پروژه‌های علمی در سطح کارشناسی ارشد و دکترا و هم چنین ارایه مقالات علمی افزایش قابل توجهی پیدا کرده است .

پروژه مارکت امادگی دارد تا انجام پروژه آباکوس در تمامی رشته‌ها نظیر: ، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، هوافضا و ژئوتکنیک را در اسرع وقت و با کیفیت عالی تحویل دهد.

پس از ارسال سفارش پروژه شما تیم کارشناسان متخصص پروژه مارکت در زمینه آباکوس مستندات ارسالی توسط شما را بررسی نموده و روش‌های مختلف را برای انجام سفارش پروژه آباکوس به اطلاع شما خواهد رساند. همچنین در صورتی که روش‌های مختلفی برای انجام پروژه شما وجود داشته باشد و یا اینکه بتوان ابتکارات و نوآوری‌هایی را برای انجام پروژه اعمال نمود، کارفرما در جریان این موارد نیز قرار خواهد گرفت. هزینه ثبت سفارش و مشاوره اولیه انجام پروژه آباکوس رایگان است .

انجام پروژه فلوئنت

نرم افزار انسیس فلوئنت یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین نرم افزارهای دینامیک سیالات محاسباتی (CFD) در زمینه شبیه سازی انواع مدل های فیزیکی می باشد . این نرم‌افزار تا نسخه ۶٫۳ محصول شرکت FLUENT Inc بود. اما بعد از خریداری آن در سال ۲۰۰۶ توسط شرکت ANSYS Inc ، به ANSYS FLUENT تغییر نام داد و در سال ۲۰۰۹ از نسخه ۶٫۳ به نسخه ۱۲ ارتقاء پیدا کرد . فلوئنت همانند بسیاری از نرم افزار دیگر از روش های عددی برای حل مسائل استفاده می کند. روشی که در مکانیک سیالات با عنوان دینامیک سیالات محاسباتی یا CFD شناخته می شود .

پروژه مارکت با برخورداری از تیمی متخصص و ممتاز آمادگی دارد تا انجام پروژه فلوئنت در رشته های مهندسی مکانیک و عمران و سایر صنایع نظیر صنایع هوافضا، توربوماشین ها،  کاربرد در تجهیزات پروسس و پتروشیمی، تولید انرژی و توان، نفت و گاز، کاربردهای محیطی (تغییرات وضع آب و هوا)، صنایع خودرو، مبدل های حرارتی، صنایع هوایی، الکترونیک (نیمه هادی ها و همچنین خنک سازی قطعات الکترونیک) تهویه .مطبوع ،  تبرید (چگالش)، فرآیند مواد تحقیقات آتش و طراحی معماری، در زمینه انجام پروژه فلوئنت را بر عهده گیرد.

سفارش پروژه فلوئنت خود را همین حالا ثبت کنید.

ارسال نظر: