واکنش نبی به جنجال های حضورش در فدراسیون

کدخبر: 2350347

سرپرست دبیرکلی فدراسیون در واکنش به ایمیل اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا ( AFC ) اظهار داشت: اختلاف نظر یا هرگونه سوء برداشتی که در مکاتبات فدراسیون و کنفدراسیون آسیا مطرح شده که حل و مرتفع می‌شود.

«مهدی محمدنبی» با بیان این موضوع، اظهار داشت: فدراسیون فوتبال ایران همواره تعامل و ارتباط نزدیکی با کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته و مبادله نامه یا ایمیل‌ها درباره تشریفات و ساز و کار اداری موضوعات، امری عادی در این ارتباط است. متاسفانه سوء رفتارهایی در داخل کشور صورت گرفته که با مقاصد خاص منافع و موقعیت فوتبال کشور را در نظرنمی‌گیرند.

وی اضافه کرد: با سابقه حدود ٨ سال دبیرکلی در فدراسیون همچنین ارتباطات و کرسی‌هایی که در AFC داشته ام بارها شاهد اختلاف نظر و برداشت های متفاوت قانونی درباره موضوعات گوناگون بودم اما تاسف برانگیز است که در چنین مسئله ای شاهد انعکاس جزئی ترین مکاتبات ای اف سی و فدراسیون فوتبال هستیم. این اتفاق تلخی است که موجب شده در مذاکرات و مکاتبات بین المللی فدراسیون فوتبال ایران مواجه با حاشیه و رفتارهای غیر معمول و نادرست گردد.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون اضافه کرد: کنفدراسیون در این نامه‌ها موضع‌گیری بر علیه شخص خاصی نداشته و تنها ایرادی به تشریفات و رویه اداری عنوان کرده که اینگونه موارد در تعامل فدراسیون فوتبال با یک نهاد بالادستی مثل کنفدراسیون، طبیعی و مرسوم است. در عین حال متاسفانه باید بگوییم از داخل کشور بی تقوایی‌هایی صورت گرفته و در راستای منافع فردی اطلاعات نادرستی منتقل شده است.

نبی افزود:حضور و فعالیت هر ایرانی در بخش ها و کمیته های مختلف AFC باعث افتخار است و ما هم ارتباط بسیار خوبی با کمیته های مختلف کنفدراسیون از جمله دپارتمان فدراسیون های عضوafc داشته و داریم. در این موضوع هم فدراسیون طبق مقررات و ضوابط اساسنامه عمل کرده است. با این وجود از رسانه ها درخواست می‌کنیم با توجه به حساسیت موضوع با در نظر گرفتن مصالح و منافع فوتبال کشور مثل همیشه در این مسیر هوشمندانه عمل کنند.

«خبرگزاری ایرنا»

ارسال نظر: