آسیب‌های اقتصادی کرونا سه‌شنبه در مجلس بررسی می‌شود

کدخبر: 2350305

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، از احتمال حضور وزیران بهداشت و کشور و بررسی آسیب‌های اقتصادی مساله کرونا در جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس خبر داد.

«اسدالله عباسی» درباره دستور کار مجلس شورای اسلامی در هفته جاری از برگزاری جلسه فردا صبح هیات رییسه خبر داد و گفت: هیات رییسه مجلس شورای اسلامی فردا ساعت ۱۰ صبح در جلسه‌ای با روسای کمیسیون‌های تخصصی دستور کار صحن و کمیسیون‌های مجلس را بررسی خواهد کرد.

سخنگوی هیات رییسه مجلس اظهارداشت: با توجه به برگزاری جلسه علنی روز سه‌شنبه، در جلسه هیات رییسه که فردا برگزار خواهد شد درباره حضور وزیران بهداشت و کشور در جلسه علنی روز سه‌شنبه تصمیم‌گیری خواهد شد.

بررسی آسیب‌های اقتصادی ناشی از شیوع کرونا در جلسه سه‌شنبه مجلس

عباسی بررسی مسائل مرتبط با کرونا را مهمترین دستور کار روز سه‌شنبه صحن علنی مجلس دانست و افزود: در این جلسه درباره آسیب‌های اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا و همچنین درنظر گرفتن بسته‌های حمایتی برای افراد و اقشار آسیب‌پذیر و همچنین کارگاه‌ها و شرکت‌های آسیب دیده از ویروس کرونا بحث و تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این طرح‌ها و لوایحی همچون مدیریت پسماند و مالیات بر اززش افزوده و گزارش برخی کمیسیون‌ها درباره موضوعات مختلف نیز مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

احتمال بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی جهاد در روز چهارشنبه

عباسی با بیان اینکه در جلسه علنی روز سه‌شنبه درباره برگزاری جلسه در روز چهارشنبه تصمیم‌گیری خواهد شد، افزود: در صورت برگزاری جلسه در روز چهارشنبه، ما در این روز بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی را در دستور خواهیم داشت.

سخنگوی هیات رییسه مجلس دهم درباره نحوه فعالیت کمیسیون‌های تخصصی خاطرنشان کرد: در جلسه فردا راجع به زمان برگزاری کمیسیون‌ها و موضوعات مورد بررسی با حضور روسای کمیسیون تصمیم‌گیری خواهد شد.

«خبرگزاری ایرنا»

ارسال نظر: