نخستین جشنواره تدریس مجازی اقتصاد مقاومتی برگزار می شود

کدخبر: 2350299

انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی، نخستین جشنواره تدریس مجازی اقتصاد مقاومتی را با محوریت جهش تولید در بحران کرونایی برگزار می کند.

نسیم آنلاین : انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی، نخستین جشنواره تدریس مجازی اقتصاد مقاومتی را با محوریت جهش تولید در بحران کرونایی برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی، این انجمن در آغاز سال 1399 انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی با هدف استفاده از ظرفیت حضور مردم در خانه، تقویت روحیه کارآفرینی و حمایت از ایده هایی در راستای شعار سال 1399که به فرموده رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید نام گذاری شده است، نخستین جشنواره تدریس مجازی را با محوریت جهش تولید در بحران کرونایی برگزار می کند.

مفهوم و الزامات جهش تولید، مفهوم اقتصاد مقاومتی در عصر کرونا، الگوی تقابل با رکود کرونایی، نقش دولت، مجلس، کارگران،‌سرمایه گذاران، مسئولین دیپلماسی، نظام بانکی، نظام مالیاتی و دیگر گروه‌ها برای جهش تولید در بحران کرونایی از محورهای تدریس مجازی اعلام شده است.

بیان ایده های کارآفرینی با محوریت جهش تولید، نقش من در جهش تولید و راهکارهای عملیاتی برای جهش تولید در بخش هایی مانند کشاورزی، نفت و گاز، پتروشیمی و صنعت نیز از دیگر محورهای تدریس مجازی با تاکید بر آموزش مفاهیم اقتصاد مقاومتی است و استفاده از شعار سال و شرایط کرونایی دارای امتیاز ویژه است.

از جمله قوانین شرکت در جشنواره تدریس مجازی، ارسال فیلم به صورت افقی بوده که ترجیحاً به شکل سلفی گرفته نشود و در ابتدای آن مدرس خود و شهر محل سکونت خود را معرفی کند.

همچنین زمان فیلم باید بین 2 تا 5 دقیقه باشد و سعی شود که مدرسین در فضایی از منزل باشند که شعار #درخانه_می_مانیم و تدریس می کنیم اجرایی شود.

در صورتی که شرایط فیلم برداری مهیا نبود، تدریس بصورت ضبط صدا مثلا در قالب پادکست یا به شکل معمولی ضبط شود و نیز تدریس می تواند از روی پاورپوینت صورت گیرد.

شرکت برای عموم علاقمندان در جشنواره آزاد است و مهلت ارسال فیلم تدریس، 15 تا 31 فروردین ماه 1399 اعلام شده، داوری در خصوص شیوه و محتوای تدریس خواهد بود و در پایان 5 میلیون ریال به 5 نفر که آثار برتری ارسال کرده اند، اهدا خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند فیلم‌های تولیدی خود را از طریق « @modaresanadmin » در شبکه های اجتماعی ایتا بله تلگرام ارسال نمایند و یا به شماره تلفن همراه ۰۹۳۰۰۸۶۱۴۰۱ در واتساپ ارسال کنند.

ارسال نظر: