راه‌اندازی شبکه دانش‌آموزی «شاد» به تعویق افتاد

کدخبر: 2350271

مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش طی اطلاعیه‌ای از به تعویق افتادن راه‌اندازی شبکه اجتماعی دانش‌آموزان (شاد) خبر داد.

مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش: مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش طی اطلاعیه‌ای از به تعویق افتادن راه‌اندازی شبکه اجتماعی دانش‌آموزان (شاد) به دلیل صیانت از حقوق آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان و حصول اطمینان از امن بودن بستر ارتباطی این شبکه خبر داد.

در این اطلاعیه با اشاره به راه‌اندازی آزمایشی شبکه اجتماعی دانش‌آموزان (شاد) در هفته‌های گذشته، آمده است، به دلیل تأکید وزارت آموزش و پرورش بر صیانت از حقوق آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان و امن بودن بستر ارتباطی بین معلمان و دانش‌آموزان در شبکه اجتماعی دانش‌آموزان (شاد)، این کار نیاز به زمان بیشتر برای بررسی فنی و کسب اطمینان لازم را دارد. بنابراین وزارت آموزش و پرورش ضمن تأکید بر اهمیت راه‌اندازی چنین بستری برای برقراری ارتباط مجازی بین دانش‌آموزان و معلمان، زمان راه‌اندازی این شبکه تا حصول اطمینان از شروط بالا به تعویق می‌افتد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: کلیه دستورالعمل‌های ارسالی از سوی معاونت‌های آموزشی در مورد این شبکه پابرجا است و زمان ورود مدیران، معلمان و دانش‌آموزان به این بستر ارتباطی در روزهای آینده اعلام می‌شود.

«خبرگزاری ایسنا»

ارسال نظر: