تماشای رایگان و قانونی فیلم‌های «زهر مار» و «بروکلین بی مادر»

کدخبر: 2350013

فیلم کمدی اجتماعی «زهرمار» اولین فیلم سینمایی کمدین معروف «جواد رضویان» است. فردی ارزشی و شناخته شده (سیامک انصاری) قرار است در شورای شهر تهران عضو شود. او به تازگی همسر خود را از دست داده است و به اصرار دوستان و افراد اهل محله وارد سیاست می شود و کاندیدای شواری شهر شده است. اما بعد از دیدار دوست 30 ساله خود و به یاد آوردن خاطرات قدیمی اش، دچار ماجراهایی شده و به دردسر بزرگی می افتد.

نسیم آنلاین :

بروکلین بی مادر:

فیلم «بروکلین بی مادر» در مورد لیونل «ادوارد نورتون» یک کارگاه خصوصی است که مبتلا به سندرم توره می باشد. (سندرمی که باعث ایجاد تیک عصبی در افراد می شود) زمانی که تنها دوست واقعی و رئیس او به نام فرانک «بروس ویلیس» کشته می شود، او تصمیم می گیرد به راز قتل او پی ببرد که درگیر مسائل پیچیده ای می شود.

http://filmgardi.com/p/d574

زهرمار:

فیلم کمدی اجتماعی «زهرمار» اولین فیلم سینمایی کمدین معروف «جواد رضویان» است. فردی ارزشی و شناخته شده (سیامک انصاری) قرار است در شورای شهر تهران عضو شود. او به تازگی همسر خود را از دست داده است و به اصرار دوستان و افراد اهل محله وارد سیاست می شود و کاندیدای شواری شهر شده است. اما بعد از دیدار دوست 30 ساله خود و به یاد آوردن خاطرات قدیمی اش، دچار ماجراهایی شده و به دردسر بزرگی می افتد. بازیگران: سیامک انصاری شبنم مقدمی شقایق فراهانی برزو ارجمند

http://filmgardi.com/p/91dc

ارسال نظر: