بازیگر سریال «بچه مهندس»: در قرنطینه محض هستم

کدخبر: 2349999

بهناز جعفری بازیگر سریال «بچه مهندس» گفت: خود من شخصا به این قرنطینه احتیاج داشتم و از گفتن این موضوع هم شرم نمی‌کنم. کره زمین هم به این موضوع نیاز داشت.

بازیگر سریال «بچه مهندس» از روز‌های قرنطینه سخن گفت و اینکه انرژی ذخیره شده این روز‌ها انفجار خوبی برای هنر به دنبال خواهد داشت.

بهناز جعفری که مهمان منصور ضابطیان در برنامه «فرش بنفشه» رادیو ایران بود، در ابتدا گفت: این روز‌ها بیشتر خانه بودم و خیلی خیلی رعایت کردم. تمام آجر‌های خانه را شستم! بعد از اینکه جشنواره برلین تمام شد، در روز‌هایی که پرواز‌ها داشت لغو می‌شد، ما سینه خیز خودمان را رساندیم. بعد از آن دیگر رفتم داخل چاله فضایی و در قرنطینه محض بودم!

وی درباره اینکه چطور اوقات فراغت خود را سپری می‌کند، اظهار کرد: این اتفاق جهانی باعث شد همه به خلوت هایمان برویم و وارد پرونده‌هایی شویم که مدت‌ها بود داشتند خاک می‌خوردند. همه چیز در این مدت لایروبی شد و می‌توانم بگویم در این ایام متوجه گذشت شبانه روز نمی‌شوم.

این بازیگر یادآور شد: خود من شخصا به این قرنطینه احتیاج داشتم و از گفتن این موضوع هم شرم نمی‌کنم. کره زمین هم به این موضوع نیاز داشت.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: