حزب‌الله: تماس‌ها برای بازگشت مهاجران ثمربخش بود

کدخبر: 2349981

عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان اعلام کرد که تماس‌های حزب‌الله درباره موضوع بازگشت مهاجران ضمن یک طرح مناسب پزشکی ثمربخش بود.

«حسن فضل‌الله» عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان اعلام کرد که تماس‌های دیروز حزب‌الله درباره مسئله مهاجران ثمربخش بود و قرار شد تا راه‌حل‌های مناسبی برای بازگشت آن دسته از افرادی که مایل به بازگشت هستند در چارچوب یک طرح بهداشتی منسجم که از این افراد حمایت کند٬ ایجاد شود.

وی اضافه کرد ما امیدواریم که دولت با توجه به تماس‌هایی که صورت گرفته ، اقدامات لازم را انجام دهد و برنامه‌ای سریع تدوین کند که این امکان را برای کسانی که مایل به بازگشت به لبنان هستند فراهم می‌کند.

حسن فضل‌الله خاطرنشان کرد که آمادگی‌های بالایی در سطوح مختلف به ویژه سطح پزشکی و بهداشتی وجود دارد.

عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان تصریح کرد که اکنون در حال آماده‌سازی یک بیمارستان صحرایی جهت آمادگی مقابله با هرگونه سناریوی احتمالی هستیم و از مردم می‌خواهیم تا با پایبندی به توصیه‌ها و آموزش‌های ارائه شده از جانب طرف‌های رسمی و ذی‌ربط پزشکی و بهداشتی٬ در این اقدامات مشارکت داشته باشند.

حسن فضل‌الله در پایان با تاکید بر پیگیری موضوع افزایش غیرموجه قیمت‌ها اظهار داشت که این امر نیازمند تلاش‌های وزارت اقتصاد و دستگاه قضایی است و امیدواریم قضاتی که درد مردم را احساس می‌کنند برای مقابله با هرگونه سوءاستفاده از شرایط کنونی از جانب برخی طرف‌های سودجو٬ بسیج شوند.

حزب‌الله لبنان ضمن یک طرح گسترده برای مقابله با شیوع کرونا در این کشور٬ برای حمایت و از دولت و ملت در برابر این ویروس تلاش می‌کند.

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: