جانسون: وضعیت بغرنج‌تر خواهد شد

کدخبر: 2349913

نخست وزیر انگلیس که خود به کرونا مبتلا شده و اکنون در قرنطینه به سر می برد، در نامه ای خطاب به شهروندان این کشور هشدار داد که وضعیت انگلیس در سایه شیوع کرونا بغرنج تر خواهد شد.

«بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس که خود به کرونا مبتلا شده و اکنون در قرنطینه به سر می‌برد، در نامه‌ای خطاب به شهروندان این کشور هشدار داد که وضعیت انگلیس در سایه شیوع کرونا بغرنج‌تر خواهد شد.

بر اساس این گزارش، جانسون در نامه خود خطاب به شهروندان انگلیسی آورده است که در سایه شرایط کنونی محدودیت‌های بیشتری در این کشور در راه خواهد بود.

در نامه جانسون همچنین تأکید شده است: این مهم است که با شما صادق سخن بگویم و اعلام کنم اوضاع پیش از آنکه بهتر شود، بدتر خواهد شد. به همین خاطر هرچه توصیه‌های بهداشتی را بیشتر رعایت کنیم، جان انسان‌های کمتری از بین خواهد رفت و زودتر می‌توانیم به زندگی عادی بازگردیم.

نخست وزیر انگلیس تأکید کرده است: در این شرایط اضطرار ملی از شما می‌خواهم که در خانه بمانید، از سازمان خدمات ملی بهداشت حمایت کنید و جان مردم را نجات دهید.

جانسون دوشنبه هفته گذشته با اعلام وضع اضطراری، مقررات منع رفت و آمد در انگلیس را به اجرا گذاشت.

گفتنی است، نامه هشدار آمیز نخست وزیر انگلیس به مردم درحالی است که در ابتدای شیوع کرونا در انگلیس، جانسون اعلام کرد که با وجود تلفات این بیماری، مدارس و مسابقات ورزشی تعطیل نخواهد شد و در بازدید از یک مرکز درمانی بیماران کرونایی ، با همه آن‌ها دست داد.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: