ترامپ: قرنطینه کردن ۳ ایالت در دست بررسی است

کدخبر: 2349885

رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد که دولتش قرنطینه کردن ۳ ایالت از جمله ایالت نیویورک را برای پیشگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا در این کشور، در دست بررسی دارد.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا روز شنبه در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد که دولتش به‌منظور پیشگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا در آمریکا، قرنطینه کردن 3 ایالت را در دست بررسی دارد.

ترامپ که پس از عزیمت به سمت «نورفولک» ویرجینیا برای شرکت در مراسم اعزام یک ناو بیمارستانی 1000 تخت‌خوابی به ایالت بحران‌زده نیویورک، در محوطه کاخ سفید با خبرنگاران گفتگو می‌کرد، از احتمال قرنطینه شدن ایالت‌های نیویورک، نیوجرسی و کانتیکات در راستای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در آمریکا خبر داد.

بر اساس آخرین آمارهای رسمی اعلام شده از سوی منابع دولتی آمریکا، تاکنون بیش از 105 هزار نفر در این کشور به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) مبتلا شده‌اند که از بین آنها 1738 نفر جان باخته‌اند.

آمریکا بیشترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا را در بین تمامی کشورهای جهان دارد. شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا اکنون 24 هزار نفر بیشتر از آمار مبتلایان در چین -کشوری که از آن در رسانه‌های غربی به عنوان مبدأ شیوع کرونا نام برده می‌شود- است.

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: