مقایسه مصرف بنزین نوروز ۹۹ با ۹۸

کدخبر: 2349877

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، از رسیدن میانگین روزانه مصرف بنزین کشور به روزانه ۴۹ میلیون لیتر خبر داد و گفت: برنامه‌ای برای تعطیلی جایگاه‌های عرضه سوخت کشور وجود ندارد.

کرامت ویس کرمی گفت: از ابتدای فروردین‌ماه سال ۹۹ تا پایان روز جمعه (هشتم فروردین‌ماه) میانگین مصرف روزانه بنزین کل کشور به ۴۹ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر در روز رسیده است.

وی تاکید کرد: با وجود کاهش مصرف سوخت، هیچ برنامه‌ای برای تعطیلی جایگاه‌های عرضه سوخت در کشور وجود ندارد و همه جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی در کل مناطق کشور به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی به مردم و مراجعان هستند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی در عرصه سوخت رسانی پایدار، اخبار منتشر شده مبنی بر تعطیلی جایگاه‌های عرضه سوخت را تکذیب کرد و گفت: لازم است هموطنان در کمال آرامش و با رعایت مسائل بهداشت فردی و محیطی و بدون هرگونه استرس و اضطرار، در طول شبانه‌روز به جایگاه‌های عرضه سوخت مراجعه و سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند.

گفتنی است ویس کرمی پیش از این میانگین مصرف روزانه بنزین در کشور را در پایان اسفندماه پارسال روزانه ۶۸ میلیون لیتر اعلام کرده بود.

ارسال نظر: