کرونا و توطئه‌ای به‌نام «توهم توطئه»

کدخبر: 2349710

دیگر سازمان بهداشت جهانی برخلاف شعارهایش در کنترل بیماری‌های خطرناک واگیردار ناموفق بوده است و برای مثال با گذشت حدود نیم قرن از کشف ویروس خطرناک ابولا با کشندگی بعضا تا ۹۰٪ هنوز نتوانسته دارو یا واکسن خاصی برای آن ارائه دهد یا هنوز عامل برخی بیماری های ریشه‌کن شده در زرادخانه‌های بیوتروریستی موجود است.

نسیم آنلاین؛ امید نیکو : نفوذ و سیطره فکری غرب از طریق هجمه فکری و رسانه‌‌ای سبب شده برخی با ظاهر روشنفکری و حتی دانشمندانه توطئه‌های کثیف غرب را سانسور کرده و آنرا توهم توطئه بخوانند. برای مثال اکنون سالهاست سازمان بهداشت جهانی که دنباله‌رو سیاست‌های صهیونیستی و تحت نفوذ خاندان کثیف راکفلر هاست، تلاش می‌کند

کشورها را از توجه به بیماری‌های واگیر دور کند و بر بیماری‌های غیرواگیر متمرکز نماید، هرچند که ایجاد و شیوع بیماری‌های غیرواگیر نیز نتیجه سیاست‌های غذایی کمپانی‌های صهیونیستی و سبک زندگی نوین غربی است. اما این دور کردن از توجه به بیماری‌های واگیر در شرایطی است که آمریکا درحال پیگیری توسعه سلاح‌های بیولوژیک خود بوده و حتی علنا از برخی موافقت‌نامه‌ها نیز برای رفع محدودیت‌ها خارج شده است و انجام این اقدامات گسترده توسط آمریکا در نقاط مختلف جهان توسط روسیه، چین و برخی دیگر از کشورها مورد تأیید قرار گرفته است.

از طرف دیگر سازمان بهداشت جهانی برخلاف شعارهایش در کنترل بیماری‌های خطرناک واگیردار ناموفق بوده است و برای مثال با گذشت حدود نیم قرن از کشف ویروس خطرناک ابولا با کشندگی بعضا تا ۹۰٪ هنوز نتوانسته دارو یا واکسن خاصی برای آن ارائه دهد یا هنوز عامل برخی بیماری های ریشه‌کن شده در زرادخانه‌های بیوتروریستی موجود است.

فلذا نباید احتمال توطئه آمریکا یا شرکت‌های صهیونیستی را نادیده گرفت، بلکه احتمالات مختلفی نیز باید مطرح و بررسی شوند، برای مثال مواردی نظیر ساخت ویروس جدید با اهداف بیوتروریستی، تغییر ژنتیکی ویروس های رده کرونا و ایجاد این ویروس جدید، متناسب کردن ژنیتک ویروس برای نژاد یا موقعیت جغرافیایی خاص، پخش اشتباهی این ویروس در اثر فعالیت های مخفی آزمایشگاه های مخفی بیولوژیک آمریکا، پخش ویروس ضعیف تر با هدف مطالعه نحوه واکنش دولت ها و ملت ها درجهت آمادگی برای یک حمله بیوتروریستی بزرگتر، پخش عمدی ویروس در بازار خاص حیوانات وحشی در چین به جهت سابقه پخش ویروس سارس از همین منطقه و برای انحراف افکار عمومی و... از جمله این احتمالات است. فرستادن جاسوس‌های کارشناس‌نما تحت لوای پزشکان بدون مرز برای بررسی اثرگذاری خاص این دارو بر ژن ایرانی یا نحوه مقابله مردم و نظام با آن نیز در ادامه همان طرح دشمن قابل تعریف است. ضمنا نباید با کنار گذاشتن فکت‌های متعدد از برنامه‌های آخرالزمانی شیطانی، فراموش کرد که هالیوود از ابزارهای مهم فرقه‌های ثروتمند صهیونیست و آمریکایی است که با سیاستهای فراماسونری نمایش‌پسندانه دنبال به تصویر کشیدن و بزرگنمایی رویکردهای آتی آنان است.

این موضوع هم درباره شیوع بیماری‌های واگیر جهانی در آخرالزمان دیده می‌شود که برای مثال در موردی مانند فیلم شیوع(۲۰۱۱) یک بیماری ویروسی آنفولانزاگونه جهانی به تصویر کشیده می‌شود که مرگ‌ومیر زیاد دارد اما مکان شروع، شیوه انتقال، پیشگیری و خیلی موارد دیگر بسیار مشابه شیوع کرونا است و جالب است که در فیلم بیش از همه جا در خاورمیانه شیوع می‌یابد!

مورد دیگر که در سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب نیز بدان اشاره شد و قبلا هم در سال ۹۳ به آن اشاره کرده بودند بحث دشمنان جن و همکاری‌شان با دشمنان انس است. وجود جن یک توهم نیست بلکه وجود آنها، زندگی، جنسیت، دارای عقل و اختیار بودن و حتی صالح و کافر بودن و ایمانشان به پیغمبر اسلام(ص) در قرآن کریم ذکر شده است فلذا وجود دشمنان جنی برای اسلام، شیعه و نظام ولایت فقیه کاملا مترتب است.

آنچه هالیوود با عنوان ابرانسان در فیلم‌های مختلف عرضه می‌کند شباهت بسیار با ویژگی برخی از جنیان دارد حتی در خوب و بد یا صالح و کافر بودن آنان! و باید دانست که چنانچه وقوع یک پاندمی گسترده در قرن ۲۱ برای خیلی از مادی‌گرایان دور از ذهن بود اما همانند فیلم‌های هالیوودی رخ داد و احتمال وقوع جنگ‌های بیولوژیک را تقویت کرد، استفاده از جنیانِ دشمن خصوصا توسط دستگاه‌های اطلاعاتی غرب نیز شاید در ظواهر مادی‌گونه غریب بنظر آید اما احتمالا همانند آنچه هالیوود برای عادی کردن آن تحت لوای ابرانسان در حال تولید انبوه و گسترده است و حتی استفاده مستقیم از آنان علیه نظام اسلامی ایران نیز در فیلمی مانند جوخه خودکشی(۲۰۱۶) نمایش داده شده، رخ خواهد داد یا حتی قبلا رخ داده یا اکنون رخ می‌دهد اما از چشم‌ها پنهان نگاه داشته می‌شود ولی اگر می‌خواهیم دشمن پیروز نشود، نباید آنها نادیده گرفت.

ارسال نظر: