سازمان تبلیغات خط مقدم جهادگران مناطق سیل‌زده

کدخبر: 2349443

امروز به طور اتفاقی گذرم به اداره تبلیغات اسلامی نیکشهر افتاد و با ورود به اون و فضایی که دیدم یاد اولین روز ورودم به پلدختر افتادم.

نسیم آنلاین : حجت الاسلام صدرات از فعالان فصای مجازی نوشت: امروز به طور اتفاقی گذرم به اداره تبلیغات اسلامی نیکشهر افتاد و با ورود به اون و فضایی که دیدم یاد اولین روز ورودم به پلدختر افتادم.

جالبه با وجود گذشت یکی دو ماه از سیلها، وقتی وارد این ادارات تبلیغات اسلامی مناطق سیل‌زده میشی میبینی همچنان درب اونها به روی خیرین و خادمین سیل بازه و عین سنگر پشتیبانی جبهه هرکسی مشغول حساب و کتاب و کار و برنامه‌ریزی خودشه و کارمندان و امکانات تبلیغات اسلامی طوری در اختیار اونها قرار گرفتن که انگار خلق شدن برای خدمت به این افراد، بدون اینکه مسئولین این ادارات ادعا یا مطالبه شخصی و سازمانی داشته باشن اطلاعات و ارتباطات خودشونو در اختیار خیرین میذارن و نقطه واصل شبکه‌ای از جهادگران میشن، شاید بگید این اتفاقات در مناطق سیل زده در همه ادارات طبیعیه ولی من طبق تجربه‌ای که بعنوان یک فرد مستقل در سیلها داشتم میگم این کیفیت خدوم بودن رو در هیچ نهاد دیگه‌ای ندیدم تا جایی که برخی نهادها با اینکه وظیفه‌شونه همکاری کنن در تلاش هستن کارهای این افراد رو جزو گزارش کار خودشون رد کنن!

البته بگم در ابتدای سال در سیل پلدختر من هیچ آشناییتی با سازمان تبلیغات و ساختارش نداشتم اما الان چون سه چهار ماهه در مسائل آموزشی باهاشون همکاری دارم.

اطلاعی از ساختار پیدا کردم، ولی در هر دو برهه وضعیت اداره تبلیعات و مدیر تبلیغات شهرستان برام یکسان و تداعی کننده شنیده‌هام از جبهه بوده خیلی افسوس خوردم چرا این مدیران از روحانیون سنتی و ناآشنا به فضای مجازی هستن؟! هر مسئول دیگه‌ای جای اینها بود با این حجم تردد خیرین و کمک‌رسانی و با پشت صحنه‌ای که از وضعیت بی‌پولی و نیازهاشون مطلعم با گزارشات روزانه از محل کارش شهرت جهانی پیدا میکرد ولی این عزیزان بی ادعا مشغول خدمت هستن مثل فرماندهان جوان دهه شصت باید ترکیبی بین اخلاص و دیدگاه سنتی و انقلابی این سربازان گمنام انقلاب و عملکرد رسانه‌ای مدیران دهه نود ایجاد کرد تا با نسل جدید و شناخته شده تری از این سنگرها روبرو بشیم.

اینکه امام فرمودن حسنات انقلاب باید شناسانده و نمایان بشود.

ارسال نظر: