طراحی سایت های گردشگری و هتل ها

کدخبر: 2349398

در چند سال گذشته، اینترنت ابزاری لوکس بود و همه کارها بدون استفاده از آن انجام می شد. با این حال در زندگی امروز، چنین چیزی امکان پذیر نیست. اینترنت در تمام زوایای زندگی ما رسوخ کرده است. خدماتی که در خصوص سفر می توان از این ابزار قدرتمند گرفت، بر کسی پوشیده نیست. از جمله آن ها، می توان سایت های گردشگری را نام برد. طراحی سایت گردشگری در راهنمایی گردشگران و منافع مدیران آژانس های گردشگری، تاثیر زیادی دارد.

نسیم آنلاین :

طراحی سایت گردشگری

در چند سال گذشته، اینترنت ابزاری لوکس بود و همه کارها بدون استفاده از آن انجام می شد. با این حال در زندگی امروز، چنین چیزی امکان پذیر نیست. اینترنت در تمام زوایای زندگی ما رسوخ کرده است. خدماتی که در خصوص سفر می توان از این ابزار قدرتمند گرفت، بر کسی پوشیده نیست. از جمله آن ها، می توان سایت های گردشگری را نام برد. طراحی سایت گردشگری در راهنمایی گردشگران و منافع مدیران آژانس های گردشگری، تاثیر زیادی دارد.

هدف نهایی تمام سایت های گردشگری، افزایش درآمد است. با توجه به فناوری های نوین، امکان تحقق این هدف بدون استفاده از سایت، برای آژانس های گردشگری کم رنگ می شود. می توان معرفی تور های داخلی و خارجی و فروش آن ها را یکی از روش های کسب درآمد بیشتر آژانس های گردشگری دانست. با وجود سایت، می توان تور ها را با استفاده از گرافیک های جذاب و عکس های چشم نواز به کاربران معرفی کرد. چرا که اینترنت بستری فوق العاده برای جذب مشتری است.

چگونه برای آژانس گردشگری، سایتی جذاب طراحی کنیم؟

طرح گرافیکی سایت شما باید به خوبی اجرا شود. همچنین قسمت های مختلف سایت باید امکان به روز رسانی داشته باشند. داشتن جدید ترین امکانات روز در زمینه گردشگری و معرفی آن ها نیز بی تاثیر نیست. اطلاعات گردشگری را به طور کامل معرفی کرده و هزینه تمام تور ها را قید کنید. معرفی زنجیره وار برای مخاطبان بسیار جذاب بوده و با اشتیاق آن را دنبال می کنند. یعنی چی؟ با ما باشید تا در ادامه منظورمان را واضح تر بگوییم.

فرض کنید که شخصی قصد سفر به گرجستان را دارد. در معرفی زنجیره وار، بعد از توضیح مختصری درمورد کشور گرجستان، شهر های محبوب و توریستی آن را معرفی کنید. بعد از آن به توضیح جاذبه های گردشگری شهر ها بپردازید. نباید حتی یکی از آن ها را از قلم بیندازید. چرا که عده ای از تفریحات هیجان انگیز و عده ای از چشیدن طعم یک غذای اصیل لذت می برند. قطعا حالا می دانید معرفی زنجیره وار چیست.

نرم افزار رزرواسیون

از الزامات تمام سایت های هتل داری، داشتن نرم افزار رزرواسیون است. کاربرد نرم افزار رزرواسین در مدیریت هتل ها به قدری زیاد است که احتمالا باورش برای شما هم مشکل است. از پایه ای ترین موارد در چنین نرم افزار هایی، امکان یکپارچگی با سایر دستگاه ها است. به این ترتیب، همزمان چند دستگاه می توانند به سیستم، دسترسی داشته باشند. در بخش مدیریت هتل ها به کمک این نرم افزار، کاست کنترل یا کنترل هزینه، به راحتی انجام می گیرد.

به نرم افزار های حسابداری، انبارداری و حقوق و دستمزد، به طور مجزا نیاز نیست. کاربرد نرم افزار رزرویشن، تنها برای کاربران سایت مناسب نبوده و تاثیر آن در بخش مدیریتی، به مراتب بیشتر است. با این حال، یکی از خدمات این دسته از نرم افزار ها برای کاربران موردی است که شرح می دهیم. برای کاربرانی که حساب خصوصی ساخته اند، آفر های محبوبشان را به وسیله پیام کوتاه یا ایمیل اطلاع دهید‌.

نکات تخصصی در مورد نرم افزار های رزرواسیون

همانطور که اشاره شد، با داشتن این نرم افزار، نیازی نرم افزار های مجزا برای مدیریت سایر بخش های هتل نیست. احتمالا این سوال برای شما پیش آمده که چطور چنین چیزی ممکن است؟ با ما باشید تا پاسخ سوالتان را دریافت کنید.

API نوعی رابط کاربری است که در برنامه نویسی نرم افزار ها، کد نویسی می شود. به زبان ساده، کاربرد API ارتباط نرم افزار های مختلف به یکدیگر است. این توضیحات را با یک مثال، شرح می دهیم. فرض کنید شما از متن یک پیام، کلمه ای را کپی کرده و آن را در گوگول پیست می کنید. در واقع گوگل و آن مسنجر، هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند و تنها API بوده که بین آن ها ارتباط ایجاد کرده است. به این ترتیب، در نرم افزار رزرویشن نیز به وسیله همین رابط، بین بخش های مختلف نرم افزار، ارتباط ایجاد شده و یک پکیج کامل را ارائه می دهد.

طراحی سایت هتل

یکی از بهترین راه های کسب درآمد در جهان امروز، تجارت الکترونیک است. پیشرفت اینترنت به حدی چشم گیر بوده که فضای شغلی هزاران نفر را فراهم می کند. هدف نهایی هتل داران نیز همانند همه مشاغل دیگر، کسب درآمد است. با این حال چگونه می توانند به این هدف، جامه عمل بپوشانند؟ یکی از راه های میانبر، طراحی سایت هتل است. با طراحی سایت هتل می توان محدودیت های بسیاری را از میان برداشت.

نکات واضحی چون انتخاب مناسب رنگ زمینه سایت، قالب و فونت و همچنین معرفی هتل، اتاق ها، خدمات رفاهی و غیره نیاز به تشریح ندارند. در این مطلب، می خواهیم نکات جدیدی را بگوییم که قبلا نشنیده و نه دیده باشید. یادتان باشد که سایت شما، ویترین هتل تان است. همینطور یک هتل را می توان نماد شهرش دانست. یک هتل با دکوراسیون داخلی اصیل، معرف فرهنگ یک شهر است. می توانید از این نکته در طراحی سایت خود استفاده کنید.

نکات حائز اهمیت در طراحی یک سایت مخصوص هتل

در طراحی سایت، بخشی را به معرفی تور هایی که به مقصد شهرتان است، اختصاص دهید و برای آن محتوای مناسب تولید کنید. به این ترتیب، کسانی که به دنبال تور می گردند، در نتایج جستجوی خود، سایت شما را خواهند دید و نگاهی به آن می اندازند. در تولید محتوا ها از لحنی جذاب و کلمات کلیدی دقیق و مناسب استفاده کنید. اضافه کردن قسمتی برای ارزیابی هتل توسط مسافران نیز جالب توجه است.

سایتی جذاب است که گرافیک بالایی داشته باشد. با این حال، هرچه کیفیت گرافیک، بهتر شود، سرعت لود شدن آن کاهش می یابد. اگر سایت را با همین حال رها کنید، موتورهای جستجوگر به سرعت سایت را بالا نیاورده و کاربر نیز در در سایت باقی نمی ماند. راهکار حل این مسئله و داشتن سایتی با گرافیک بالا و در عین حال، لودینگ سریع، بهبود تصاویر برای سایت است. چند زبانه بودن سایت را فراموش نکنید. اگر تنها از زبان فارسی در طراحی سایت اسنفاده کنید، مسافران شما به فارسی زبان ها محدود می شوند. طراحی سایت برای هتل را کاری ساده فرض نکنید. چراکه این سایت، یکی از پایه های تجارت شما است و طراحی اشتباه آن، شکست شما را به دنبال دارد. کارشناسان متخصص سیتی نت، امتحان خود را پس داده اند. با مراجعه به آن ها، از داشتن سایتی بی نظیر، آسوده خاطر باشید‌.

برگرفته از وب سایت گروه سیتی نت به آدرس اینترنتی https://citynet.ir/

ارسال نظر: