موضع ترامپ پس از مناظره نامزدهای دموکرات

کدخبر: 2349289

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا از مناظره میان دو نامزد اصلی حزب دموکرات که به دنبال به دست آوردن نامزدی این حزب برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ هستند انتقاد کرد.

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در توئیتی از مناظره میان دو نامزد اصلی حزب دموکرات که در حال رقابت برای کسب نامزدی این حزب برای انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 آمریکا هستند انتقاد کرده و آن را «کسل‌کننده» توصیف کرده است.

ترامپ در توئیتی درباره این مناظره که بین «جو بایدن»، معاون سابق رئیس‌جمهور آمریکا و «برنی سندرز»، نماینده ایالت ورمونت در مجلس سنای آمریکا برگزار شد نوشت: «باید بگویم مناظره بسیار کسل‌کننده‌ای بود.»

هر یک از این نامزدها در صورت پیروزی در مرحله درون‌حزبی انتخابات و معرفی به عنوان نامزد حزب دموکرات باید با «دونالد ترامپ» که در تلاش برای انتخاب مجدد به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا است رقابت کنند.

مناظره دیشب در ابتدا قرار بود مقابل مخاطبان برگزار شود اما به دلیل نگرانی‌ها از شیوع کرونا در آمریکا این برنامه لغو شد و به استودیویی در واشنگتن بدون تماشاگر منتقل شد.

ترامپ در توئیتش جو بایدن را که در حال حاضر پیشتاز مرحله درون‌حزبی انتخابات به شمار می‌رود به دروغگویی متهم کرد. او گفت: «بایدن با گفتن اینکه من (ترامپ) می‌خواهم [برنامه] امنیت اجتماعی و برنامه مراقبت‌های پزشکی را قطع کنم دروع گفت. اینها همه چیزهایی است که اینها 4 سال پیش هم گفتند و اتفاقی نیفتاد. در واقع من بودم که برنامه امنیت اجتماعی و مراقبت اجتماعی را نجات دادم. من این برنامه‌ها را قطع نمی‌کنم ولی آنها این کار را می‌کنند هوشیار باشید.»

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: