دولت و مجلس به فکر مشاغل خرد باشند

کدخبر: 2349246

نماینده تفرش در مجلس گفت:در این شرایط دولت و مجلس باید قوانینی را وضع کنند تا فشارهای موجود را از روی کسبه خُرد بردارند.

سید محمد حسینی نماینده تفرش در مجلس با بیان اینکه پس از شیوع ویروس کرونا برخی از کسب و کارهای خرد دچار مشکل شده اند و دولت باید با ایجاد سازوکاری مناسب بخشی از این مشکلات را حل کند، گفت: بخشی از کسب وکارهای در ایام عید نوروز رونق پیدا می کنند اما در شرایط فعلی این کسب و کارهای خرد دچار مشکل شده اند که دولت باید برای آنها فکری داشته باشد.

وی با بیان اینکه برخی از کسب و کارها نه تنها در حالت رکود هستند بلکه به حالت تعطیل درآمده است، افزود: درحال حاضر بسیاری از صاحبان کسب و کارهای خُرد به دلیل رکود در بازار تحت تاثیر ویروس کرونا،اقساط و بدهی‌هایی به بانک ها دارند که همگی آنها به تعویق خواهد افتاد لذا ضرورت دارد دولت در این زمینه با سیاست‌های خود به حمایت از صاحبان کسب و کارهای خُرد بشتابد.

عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: در این شرایط دولت و مجلس باید قوانینی را وضع کنند تا فشارهای موجود را از روی کسبه خُرد بردارند. دولت می‌تواند در زمینه عدم اخذ مالیات و تعویق و جریمه بدهی صاحبان کسب و کارهای خُرد سیاست‌هایی را اتخاذ کند تا مقداری آرامش به این قشر برگردد.

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: