حسینعلی حاجی دلیگانی:

مطالبه اصلی مردم، حل مشکلات اقتصادی است

کدخبر: 2348986

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبه اصلی مردم، حل مشکلات اقتصادی است و مجلس آینده مسئولیت بسیار سنگینی در این زمینه دارد.

حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به اینکه در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مردم اغلب به نیروهای انقلابی رأی داند، اظهار داشت: پیام انتخابات این بود که مردم از وضعیت فعلی که در آن قرار دارند، بسیار ناراضی هستند و با انتخاب نیروهای انقلابی نشان دادند که به دنبال رویکرد جدیدی در مدیریت کشور برای خروج از مشکلات هستند.

وی افزود: مردم خواستار اصلاح وضع موجود و برون رفت از مشکلات متعدد و اساسی اقتصادی هستند و مجلس آینده مسئولیت بسیار سنگینی برای پیگیری مطالبات به حق مردم دارد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان مجلس یازدهم باید برنامه‌های جدی برای سروسامان دادن به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم داشته باشند چرا که سفره مردم بسیار کوچک شده است و بسیاری از آنان مشکلات اقتصادی زیادی دارند.

حاجی دلیگانی با تاکید بر ضرورت حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی کشور گفت: فضای مجازی کشور هم باید بومی سازی شود و این مسئله مستلزم آن است که نمایندگان مجلس یازدهم برنامه‌های جدی در این راستا داشته باشند و پیگیری کنند تا این اتفاق محقق شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان مجلس آینده باید طرح‌هایی را برای حل مشکلات اقتصادی کشور آماده کنند، اظهار داشت: کنترل نقدینگی و رفع تورم موجود از اولویت‌های اصلی است که در مجلس یازدهم باید به آن توجه شود.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: