تعطیلی تمام مراکز تفریحی و اقامتی در مازندران

کدخبر: 2348644

قطعا امن‌ترین فضا برای هموطنان در این ایام، منازل آن‌ها خواهد بود، تا با این همراهی، به زودی شاهد ریشه کن شدن این بیماری باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران از تعطیلی کامل مراکز تفریحی و اقامتی پذیرایی در این استان خبر داد.

سیف‌الله فرزانه در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر گفت: با همراهی خوب سرمایه‌گذاران و بهره‌برداران تاسیسات گردشگری و براساس مصوبات قرارگاه پدافند زیستی این تعطیلی ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به وجود بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ مجموعه گردشگری تفریحی، اقامتی و پذیرایی در استان مازندران تصریح کرد: روسا و کارشناسان این اداره کل به صورت مستمر بر اجرای این مصوبات نظارت دارند و تا امروز بیش از ۵ هزار مورد بازدید از این تاسیسات به‌عمل آمده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران اظهار کرد: در راستای سرعت بخشی و افزایش کیفیت نظارت، از ظرفیت خوب نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی استان استفاده شده است.

فرزانه با اشاره به اهمیت و توجه به هشدارها و موارد ایمنی از سوی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: قطعا امن‌ترین فضا برای هموطنان در این ایام، منازل آن‌ها خواهد بود، تا با این همراهی، به زودی شاهد ریشه کن شدن این بیماری باشیم.

وی با بیان اینکه خانه مسافر در مازندران نظارت و ساماندهی می‌شود، افزود: با همراهی نهادهای انتظامی، شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی، تبلیغات و تابلوهای خانه‌های استیجاری در سطح شهر و جاده‌های بین راهی جمع آوری شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: شماره تلفن ۳۳۳۹۱۰۰۷ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی، آماده دریافت پیام‌ها و معرفی موارد اقامت در واحدهای استیجاری، خواهد بود.

«خبرگزاری ایسنا»

ارسال نظر: