منتخب مجلس یازدهم عنوان کرد

مجلس یازدهم برای اصلاح بودجه زودتر از موعد تشکیل شود

کدخبر: 2348622

من نظرم این است بعد از تعطیلات فروردین مجلس یازدهم را در مجلس قدیم تشکیل دهیم و بصورت داخلی بودجه ۹۹ را مورد بررسی قرار دهیم و یک اصلاحیه برای آن بنویسیم بعد از رسمیت یافتن مجلس ۱۱، اصلاحیه را به رأی بگذاریم.

نسیم آنلاین : سید محمدرضا میرتاج الدینی منتخب مردم تبریز، آذرشهر و آرامکو در انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری نسیم آنلاین پیرامون بودجه ۹۹ گفت: اگر من بودم، با اصلاحات به بودجه ۹۹ رای می دادم. چون مملکت بدون بودجه نمی شود. باید رای داد لکن اصلاحات لازم هم باید ایجاد کرد.

میرتاج الدینی نماینده دوره هفتم و هشتم در مجلس در ادامه گفت: من نظرم این است بعد از تعطیلات فروردین مجلس یازدهم را در مجلس قدیم تشکیل دهیم و بصورت داخلی بودجه ۹۹ را مورد بررسی قرار دهیم و یک اصلاحیه برای آن بنویسیم بعد از رسمیت یافتن مجلس یازدهم، اصلاحیه را به رأی بگذاریم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در دولت دهم در مورد این اصلاحیه ها افزود: این اصلاحیه ها به این قرار است که ردیف های مربوط به شرکت های دولتی منضبط شود، باید پرداخت های نجومی در شرکت های دولتی اصلاح شود. از ردیف بودجه های در اختیار رییس جمهوری و وزرا باید کم شود و به وزرات آموزش پرورش رسانه مدارس و بیمه های یارانه ای و یکسان سازی اضافه شود.

ارسال نظر: