نکات کلیدی در انتخاب مانتو مجلسی شیک و زیبا

کدخبر: 2348567

یکی از بزرگترین چالش‌هایی که خانم ها در خرید با آن مواجه هستند خرید مانتو مجلسی است. مانتو مهمترین آیتم لباس همه خانم‌ها است و از این رو انتخاب آن برای خانم‌ها سخت و زمان بر است. برای یک خرید موفق و رضایت بخش در زمینه مانتو مجلسی باید در هنگام خرید به بسیاری از نکات توجه داشت.

نسیم آنلاین : یکی از بزرگترین چالش‌هایی که خانم ها در خرید با آن مواجه هستند خرید مانتو مجلسی است. مانتو مهمترین آیتم لباس همه خانم‌ها است و از این رو انتخاب آن برای خانم‌ها سخت و زمان بر است. برای یک خرید موفق و رضایت بخش در زمینه مانتو مجلسی باید در هنگام خرید به بسیاری از نکات توجه داشت.

با نزدیک شدن به فصل بهار نیاز خانم‌ها به مانتو مجلسی شیک و زیبا برای ایام نوروز بیشتر خواهد شد، با در نظر گرفتن اینکه به فصل گرم نزدیک می‌شوید بهتر است مانتوهایی خریداری کنید که در روزهای گرم نیز کاربرد داشته باشند. مانتوهای مجلسی جذاب و زیبای زیادی وجود دارد که اگر در سایز متناسب با اندام شما خریداری شود و در زمان و مکان مناسب پوشیده شوند به شما در ساختن استایلی خاص و بی‌نظیر کمک خواهد کرد.

برای بسیاری از خانم‌ها پیش آمده است که با دیدن یک مانتو زیبا شتاب‌زده اقدام به خرید آن می‌کنند اما مانتو خریداری شده کاربرد لازم برای استفاده در میهمانی‌ها و مراسم را ندارد و تنها با یک بار پوشیدن آن برای همیشه کنار می‌گذارند.با توجه به قیمت بالای مانتوهای مجلسی نسبت به مانتوهای اسپرت بهتر است قبل از خرید مانتو تمامی مواردی که به شما کمک خواهد کرد یک مانتو شیک مجلسی داشته باشید را با خود مرور کنید.

چند نکته مهم در خرید مانتو مجلسی

توجه به فرم بدن در زمان خرید مانتو مجلسی

همان قدر که یک مانتو خوش دوخت می‌تواند هیکل شما را خوش فرم و خیره کننده نشان دهد، به همان اندازه در یک مانتو با تن خور نامناسب بد قواره دیده خواهید شد. اگر این مانتوها از لحاظ دوخت در آستین، کمر و بلندی مشکل داشته باشند نمی‌توانند حس خوبی را در میهمانی برایتان بسازند. پس هنگام پرو کردن به دوخت مانتو دقت کنید و مطمن شوید از پارچه آستری در دوخت استفاده شده است، آستری بکار رفته در دوخت، از چروک شدن مانتو شما جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود مانتو زیباتر بر روی بدن دیده شود.

ضمناً توجه داشته باشید، چنانچه یک مانتوی مجلسی از طراحی مناسبی برخوردار باشد، برای افراد توپر و حتی نسبتاً چاق نیز کاملاً مناسب خواهد بود .

اگرچه بعضی از افراد ترجیح می‌دهند در هنگام شرکت در مراسم و میهمانی‌ها از مانتوهای جذب و تنگ استفاده کنند، اما این یک انتخاب اشتباه است زیرا مانتو مجلسی مانند لباس شب نیست و از آنجایی که قسمت های زیادی از بدن را می پوشاند پس ممکن است طی ساعات زیادی که شما مانتو را به تن دارید از تنگی و چسبان بودن مانتو کلافه شوید و احساس راحتی نکنید

علاوه بر آن یک مانتو تنگ و جذب نقص‌های اندام شما را برجسته خواهد کرد و ظاهر زیبایی به شما نخواهد داد.

هنگامی که قصد خرید مانتو مجلسی را دارید، گزینه‌های بسیار زیادی را در مقابل خود خواهید داشت و به همین علت، می‌توانید با آزادی عمل کامل و با توجه به فرم بدنی خود بهترین مدل ممکن را انتخاب کنید.

ضمناً توجه داشته باشید، چنانچه یک مانتوی مجلسی از طراحی مناسبی برخوردار باشد، برای افراد توپر و حتی نسبتاً چاق نیز کاملاً مناسب خواهد بود .

اگرچه بعضی از افراد ترجیح می‌دهند در هنگام شرکت در مراسم و میهمانی‌ها از مانتوهای جذب و تنگ استفاده کنند، اما این یک انتخاب اشتباه است زیرا مانتو مجلسی مانند لباس شب نیست و از آنجایی که قسمت های زیادی از بدن را می پوشاند پس ممکن است طی ساعات زیادی که شما مانتو را به تن دارید از تنگی و چسبان بودن مانتو کلافه شوید و احساس راحتی نکنید علاوه بر آن یک مانتو تنگ و جذب نقص‌های اندام شما را برجسته خواهد کرد و ظاهر زیبایی به شما نخواهد داد.

هنگامی که قصد خرید مانتو مجلسی را دارید، گزینه‌های بسیار زیادی را در مقابل خود خواهید داشت و به همین علت، می‌توانید با آزادی عمل کامل و با توجه به فرم بدنی خود بهترین مدل ممکن را انتخاب کنید.

توجه به رنگ در زمان خرید مانتو مجلسی

انتخاب رنگ مانتو قبل از خرید آن، یکی از نکاتی است که نیمی از راه را برای شما هموار خواهد کرد. بسته به نوع رنگ پوست‌تان، نوع مراسمی که دارید و اینکه قبلا چه رنگ مانتوهایی می پوشید، می‌توانید رنگ مانتو مجلسی خود را انتخاب کنید. با توجه به نزدیکی ایام نوروز مانتوهایی با رنگ بندی شاد ، روشن و بهاری می‌تواند شما را باطراوت و زیبا نشان دهد.

رنگ مانتو یکی از فاکتورهای مهم و اساسی در انتخاب شما است زیرا که اولین چیزی که نظر دیگران را به خود جلب خواهد کرد و شما را خاص نشان خواهد داد رنگی است که با آن دیده می‌شوید.

در فصل بهار شرکت در مراسم جشن عقد و عروسی و میهمانی‌های خانوادگی بیشتر از هر زمان دیگری است پس بهتر است مانتو مجلسی خود را در رنگ‌های روشن استفاده کنید و در این موارد رنگ‌هایی مانند شیری،سفید، کرم، صورتی، گلبهی و خاکستری روشن می‌توانند رنگ‌هایی بسیار شیک و زیبا باشند

اگر طرفدار رنگ‌های تند هستید نیز می توانید از مانتو مجلسی زرشکی، سبز یشمی و یا آبی نفتی استفاده کنید. این مانتوها اغلب جلوه‌ای زیبا و خاص به شما می‌بخشند و باعث می‌شوند که شما از هر نظر تک و زیبا به نظر برسید .

رنگ مشکی یکی از زیباترین رنگ‌هایی است که کاربرد فراوانی دارد می توان از آن برای تمامی مجالس استفاده کرد البته اگر این رنگ با رنگ پوست شما سازگاری داشته باشد مانتو مجلسی با رنگ مشکی انتخاب بسیار عالی و کاربردی خواهد بود.

توجه به جنس در زمان خرید مانتو مجلسی

مانتوهای شیک مجلسی به طور معمول از پارچه‌های بسیار با کیفیتی دوخته می‌شوند که این امر خود علاوه بر افزایش زیبایی مانتو برراحتی آن نیز تاثیر گذار است.

اگر بخواهیم به طور دقیق تر این امر را برای شما بیان کنیم باید بگوییم جنس مانتو مجلسی به گونه‌ای است، که علاوه بر زیبایی خیره کننده ظاهری، چروک نمی‌شود، آب نمی رود و از پارچه مرغوب استفاده شده است که در مراسم و جشن‌ها شما را جذاب نشان دهد.

مانتوها با توجه به شرایط و موقعیت آب و هوایی که قرار است مورد استفاده قرار بگیرند جنس آنها نیز متفاوت است. پارچه کرپ، پارچه ابریشم، پارچه فیونا، پارچه دیور،پارچه ریون، پارچه ساتن، کتان و نخ از پارچه هایی هستند که در پارچه های مانتو مجلسی استفاده می شوند به عنوان مثال اگر در منطقه گرمسیر زندگی می‌کنید با توجه به نزدیک شدن به فصل گرم مانتو مجلسی از جنس کرپ انتخاب مناسبی برای شما در ایام نوروز نخواهد بود. در عوض انتخاب مانتوهای مجلسی از جنس ابریشم، نخ و پنبه که از تجمع عرق بدن در یک نقطه جلوگیری می کنند و عموما به ندرت بوی بد عرق می‌گیرند انتخاب مناسبی برای مناطقی با آب و هوای گرم محسوب می شوند.

مانتوهای مجلسی بلند و جلو باز که کار شده و شیک هستند با کفش پاشنه بلند، یک شومیز مجلسی و شلوار راسته یک استایل مجلسی بی‌نظیر به شما می‌بخشند،این مدل مانتوها معمولا آستین کلوش،گیپوری،توری و یا پفی دارند که ظاهری مجلسی‌تر به شما خواهند داد.

.

ارسال نظر: