بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران به تعویق افتاد

کدخبر: 2348483

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال از تعویق قطعی بازی‌های تیم ملی در فروردین ماه مقابل کامبوج و هنگ کنگ خبر داد.

شیوع ویروس کرونا تمام برنامه‌های فوتبال قاره آسیا از بازی‌های AFC کاپ و لیگ قهرمانان گرفته تا مسابقات بانوان و انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را تحت تاثیر قرار داده است.

فدراسیون جهانی فوتبال دو روز پیش جلسه‌ای را در این ارتباط برگزار کرد و هماهنگی‌هایی را با کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام داد.

از ساعت ۱۱ امروز هم سه کشور ایران، قطر و عراق در شهر دوحه برای پیگیری و بررسی برنامه بازی تیم‌های ملی خود جلسه‌ای را با نمایندگان کنفدراسیون آسیا برگزار کرده‌اند.

ابراهیم شکوری سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال درباره وضعیت بازی‌های تیم ملی در فروردین و خرداد ۱۳۹۹ گفت: هنوز خروجی جلسه به دست ما نرسیده ولی بازی‌ها تا شهریور عقب می‌افتد. البته باید صورت جلسه به دستمان برسد.

شکوری افزود: بازی‌های فروردین ماه که قطعاً عقب می‌افتد (بازی با هنگ کنگ و کامبوج). بازی‌های خرداد (بحرین و عراق) هم احتمالاً عقب می‌افتد.

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال یادآور شد: درخواست ما از AFC این بود که ترتیب بازی‌ها عوض نشود. یعنی در صورت تعویق مسابقات، به ترتیب با هنگ کنگ ، کامبوج، بحرین و عراق بازی کنیم. منتظر دریافت صورت جلسه هستیم.

تیم ملی فوتبال ایران در گروه سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا بعد از عراق و بحرین با ۶ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: