چند نکته درباره هک شدن صفحه سالومه/ دم خروس سلبریتی ها از «من و تو» بیرون زد!

کدخبر: 2348392

صفحه اینستاگرام مجری شبکه بهایی_انگلیسی من و تو هک شده است. در پی هک صفحه رسمی سالومه سیدنیا مجری شبکه من و تو ارتباطات پنهانی بعضی از بازیگران و سلبریتی ها توسط هکر افشا شده است.

نسیم آنلاین ؛ حسین رضایی: صفحه اینستاگرام مجری شبکه بهایی_انگلیسی من و تو هک شده است. در پی هک صفحه رسمی سالومه سیدنیا مجری شبکه من و تو ارتباطات پنهانی بعضی از بازیگران و سلبریتی ها توسط هکر افشا شده است. سلبریتی هایی که با پول و پشتوانه جمهوری اسلامی و صداوسیما به شهرت رسیده اند و بزرگ شده اند، حالا با افشای چت های خصوصی آنها با سالومه سیدنیا مجری شبکه من و تو ماهیت واقعی آنها عیان می شود.

آنانکه همزمان از جمهوری اسلامی تغذیه می شوند و در عین حال با ضدانقلاب و رسانه های معاند اینگونه ارتباط برقرار می کنند. صداوسیما باید یکبار برای همیشه تکلیف این مدعیان دروغین وابسته را روشن کند و بیش از این تریبون ملی کشور را در اختیار چنین مهره های منفعت طلب خودفروخته ای قرار ندهد.

نهادهای امنیتی نیز باید تعیین تکلیف کنند که به چه حق و اجازه ای این بازیگران و سلبریتی ها با ضدانقلاب مستقیما ارتباط برقرار می کنند و هیچگونه برخوردی نیز با آنها صورت نمی گیرد!

در پایان هم افراد مذکور باید برای مردم روشن کنند چگونه سالها از اعتماد مردم سوءاستفاده کرده و بصورت پنهانی نیز با شبکه های معاند خارج نشین نیز ارتباط گرفته اند؟ منتظر توضیح سلبریتی ها نیز خواهیم ماند.

ارسال نظر: