استوکس برای پرسپولیس پیغام فرستاد

کدخبر: 2348318

آنتونی استوکس که مدت زیادی نیست به پرسپولیس اضافه شده است در اولین زمان مرخصی عادت دیرینه‌اش را ترک نکرد و در موعد مقرر در اردوی تیمش حاضر نشد.

استوکس ابتدا کرونا را بهانه کرد و به ایران برنگشت و حالا هم در انگلیس درگیر بازداشت و دادگاه شده است. می‌گویند او را دیگر نمی‌توان با لباس پرسپولیس دید اما شاید این اتفاق رخ دهد!

ادعای تلاش ناکام برای بازگشت

استوکس از طریق نزدیکانش به مدیران پرسپولیس اطلاع داده که قصد داشته به تهران برگردد اما به‌خاطر اینکه پروازها به ایران لغو شده بود نتوانست و تصمیم گرفت برای حل مشکل دادگاهی‌اش به انگلیس برود. همین مساله باعث شد مدیران باشگاه در طول این مدت بحث شکایت را مطرح نکنند هرچند می‌دانند این بازیکن بی‌نظم هرگز قابل اعتماد نیست!

تماس صبحگاهی با سرخ‌ها

بعد از بازگشت استوکس به انگلیس او به‌دلیل شکایت نامزد سابقش توسط پلیس از فرودگاه تحت بازداشت قرار گرفت تا بازهم بی‌خبری پرسپولیسی‌ها از او آغاز شود. همین بی‌خبری باعث شده بود پرسپولیسی‌ها از حواشی زیاد این بازیکن کلافه شوند و تصمیم به شکایت از او به فیفا بگیرند اما دیروز صبح تماس استوکس با پرسپولیسی‌ها شرایط را عوض کرد. او در تماسش با مسئولان باشگاه اعلام کرد مشکل شکایتی که از او شده برطرف شده و می‌تواند با شرایطی خاص به ایران بازگردد.

باشگاه به‌دنبال حفظ استوکس

هرچند پرسپولیسی‌ها می‌توانند با توجه به بندهای خوبی که در قرارداد استوکس لحاظ شده، علیه این بازیکن در فیفا طرح شکایت کنند و علاوه‌بر مبلغی که به او داده‌اند، مبلغی را هم به‌عنوان غرامت دریافت کنند اما یکی از نزدیکان باشگاه به «فرهیختگان» گفت: «با توجه به پرونده‌های پرسپولیس در فیفا و حکم‌های سنگین صادره این امکان وجود دارد که در آینده‌ای نزدیک پنجره‌های نقل‌وانتقالاتی باشگاه بسته شود و به همین دلیل تلاش بر این است تا این بازیکن حفظ و قراردادش تمدید شود.» کارگزار استوکس در ایران با توجه به شناختی که از این بازیکن داشت و برای اینکه بتواند فصل آینده با رقمی معقول او را پرسپولیسی نگه دارد جرایم سنگینی برای این بازیکن در قرارداد آورده که برای هر تمرین سه‌هزار دلار و هر بازی غیبت انضباطی 50 هزار دلار است و این باعث می‌شود اگر این پرونده به فیفا برود، برای معدود دفعات، یک تیم ایرانی برنده شود.

«روزنامه فرهیختگان»

ارسال نظر: