مرگ کودک هفت ساله نهاوندی بر اثر کرونا صحت دارد؟

کدخبر: 2348283

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در نهاوند مرگ کودک هفت ساله نهاوندی را بر اثر کرونا رد کرد.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در نهاوند گفت: شایعه مرگ کودک هفت ساله نهاوندی بر اثر کرونا صحت ندارد.

مهرداد سلگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: اخیراً خبری مبنی بر فوت کودک هفت ساله نهاوندی در اثر بیماری کرونا در فضای مجازی منتشر شد که ضمن تکذیب این خبر از مردم انتظار می‌رود به شایعات توجهی نداشته باشند.

وی گفت: خبر فوت این کودک به خاطر کرونا به هیچ وجه صحت ندارد زیرا این کودک قبل از رسیدن به بیمارستان درگذشت و علائمی مبنی بر وجود بیماری کرونا در وی مشاهده نشده است.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در نهاوند گفت: متاسفانه برخی در فضای مجازی بدون داشتن اطلاع موثق به اینگونه شایعات دامن زده و باعث تشنج جو روانی جامعه می‌شوند.

وی گفت: خوشبختانه تاکنون هیچ مورد مثبتی از وجود این ویروس و یا ابتلا فردی به آن در سطح شهرستان گزارش نشده و حتی نتایج چند مورد آزمایش نیز منفی بوده است.

سلگی با تاکید بر لزوم بی‌توجهی به اینگونه شایعات بی اساس افزود: مردم سعی کنند اخبار را در این زمینه از شبکه بهداشت و درمان و منابع موثق دریافت کنند و از توجه به اینگونه شایعات باعث التهاب در جامعه می‌شود پرهیز کنند هر خبری را منتشر نکنند.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: