نبرد تمام عیار ارتش سوریه با تروریست‌ها و ترکیه

کدخبر: 2348058

منابع سوری از ادامه نبرد تمام عیار نیروهای ارتش و متحدان با تروریست‌های تکفیری که نظامیان متجاوز ترکیه هم آنها را همراهی می‌کنند، خبر دادند.

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد ارتش سوریه در چندین جبهه با گروه‌های تروریستی می‌جنگد.

خبرنگار المیادین در سوریه در ادامه گزارش خود افزود نیروهای ارتش طی عملیات نظامی خود بیش از 50 درصد از مساحت ادلب را از لوث تروریست‌های تکفیری پاکسازی کرده‌اند.

بر اساس گزارش المیادین، نظامیان ارتش ترکیه که در نبردها کشته شده‌اند، تروریست‌های وابسته به جبهه تروریستی النصره را همراه می‌کردند.

جنگنده‌های ارتش سوریه، تجمعات گروه‌های تروریستی را در حومه جنوبی ادلب بمباران کردند.

خبرنگار این شبکه افزود ارتش سوریه همچنان در تمام اماکن و مواضع اساسی به استثنای سراقب حضور دارد.نیروهای ارتش سوریه توانستند چندین روستا در حومه سراقب را آزاد کنند.

بر اساس این گزارش، پیشروی ارتش سوریه منجر به فروپاشی روحیه گروه‌های تروریستی شده است که شروع به اتهام زنی به یکدیگر کرده‌ اند.

بازپس‌گیری شهر سراقب در حال حاضر اولویت اصلی ارتش سوریه است.

محمد کمال الجفا پژوهشگر سیاسی و نظامی به شبکه المیادین گفت ارتش سوریه سامانه‌های دفاع هوایی را در حومه ادلب مستقر کرده تا هواپیماهای متخاصم را سرنگون کند.

این تحلیلگر سوری افزود اقدام ترکیه در وارد کردن گسترده پهپادها به جنگ نبرد را به یک نبرد متکی بر فناوری تبدیل کرده است.

وی تاکید کرد در جنگ کنونی، ما اظهارات و مواضع سرکردگان گروه‌های تروریستی را نمی‌شنویم، بلکه هر آنچه می‌شنویم، سخنان مقامات ترکیه‌ای است.

خبرنگار المیادین گزارش داد نیروهای ارتش سوریه مواضع و تجمعات گروه‌های تروریستی را در اطراف شهر سراقب بمباران می‌کند. ارتش سوریه عملیات خود در محور جبل الزاویه و محور سراقب را تشدید کرده است.

نیروهای ارتش سو یه بر بازپس‌گیری شهر سراقب به منظور تامین امنیت بزرگراه بین المللی پافشاری می‌کنند.

خبرنگار خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) گزارش داد نیروهای تروریستی ترکیه دو جنگنده سوری را در منطقه ادلب هدف قرار دادند، و خلبانان با چتر فرود آمدند.

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد هواپیمای سوری در غرب سراقب سقوط کرد، ولی خلبانانش به سلامت فرود آمدند.

خبرنگار این شبکه افزود پس از سقوط دو هواپیما، آمبولانس‌ها به محل سقوط اعزام شده و خلبانان را منتقل کردند.

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: