۶۰ لیتر بنزین برای ایام نوروز اختصاص می‌یابد

کدخبر: 2348029

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۹ گفت: طبق مصوبه این کمیسیون ۶۰ لیتر بنزین برای ایام نوروز در نظر گرفته می‌شود.

جبار کوچکی نژاد با اشاره به جلسه امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۹، گفت: جلسه امروز کمیسیون تلفیق بودجه جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در صحن علنی مجلس برگزار شد.

وی با اشاره به مصوبات امروز کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹، افزود: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق، ۶۰ لیتر سهمیه بنزین نوروزی به خودروها اختصاص می یابد.

عضو کمیسیون تلفیق تاکید کرد: بر این اساس اگر طبق روال گذشته سهمیه بنزین برای هر ماه ۶۰ لیتر باشد بر اساس این مصوبه بنزین در فروردین ماه و برای عید نوروز ۱۲۰ لیتر خواهد بود.

کوچکی نژاد افزود: همچنین بر اساس یکی دیگر از مصوبات به دولت مجوز داده شد که با استفاده از زمین های در اختیار خود، در قالب مشارکت با بخش خصوصی یا غیردولتی، شرایط لازم برای تولید و عرضه واحدهای مسکونی با هدف کاهش قیمت تمام شده مسکن را فراهم کند.

وی گفت: بر اساس یکی دیگر از مصوبات کمیسیون تلفیق شرکت ملی نفت ایران مجاز است تا سقف بدهی ارزی سررسید شده این شرکت به بانک مرکزی و بانک های سپه و ملت، به این بانک ها نفت خام تحویل دهد.

کوچکی‌نژاد بیان کرد بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق قرار بر این شد که در ایام عید و ایام تابستان ۶۰ لیتر به سهمیه بنزین خودروها اضافه شود. به این معنا که در این ایام علاوه بر ۶۰ لیتر سهمیه ای که همواره وجود دارد خودروها ۶۰ لیتر دیگر هم دریافت کنند، پس در این ایام ۱۲۰ لیتر سهمیه بنزین دریافت می کنند.

وی با اشاره به دیگر مصوبات امروز کمیسیون تلفیق گفت: همچنین درباره افزایش حقوق کارکنان دولت بحث و بررسی صورت گرفت و قرار بر این شد که دولت افزایش حقوق کارمندان را به شیوه‌ای اعمال کند که هیچ کارمندی کمتر از سه میلیون تومان حقوق دریافت نکند.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۹ تصریح کرد: همچنین قرار بر این شد که افزایش ۱۵ درصدی حقوق برای کارکنان دولت اعمال شود اما میزان افزایش حقوق افرادی که ۳ میلیون تا ۶ میلیون تومان حقوق می گیرند، متفاوت خواهد بود و در این باره تصمیم گیری خواهد شد.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: