«مرد در سایه» نیروی قدس سپاه چه کسی بود؟

کدخبر: 2347997

کارشناس مسائل سیاسی گفت: من خاطرم هست یکی دو بار پست‌هایی به سردار قاآنی پیشنهاد شد و ایشان رفتند و سردار سلیمانی بسیار ناراحت شد و اصرار می‌کرد که ایشان برگردد.

مسعود اسداللهی با بیان اینکه سردار اسماعیل قاآنی از سرداران شجاع، معروف و پرسابقه دوران دفاع مقدس هستند، گفت: سردار قاآنی بعد از دفاع مقدس نیز مسئولیت‌های مهمی در سپاه چه در داخل نیروی قدس چه در اطلاعات سپاه و چه در حفاظت اطلاعات داشتند ولی حضور رسانه‌ای ایشان به دلیل نوع کارهایی که داشتند بسیار کمرنگ بوده است.

وی افزود: در زمان حیات مادی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، نامی که به سردار قاآنی اطلاق می‌شد «مرد در سایه» بود چرا که سردار قاآنی در سایه سردار سلیمانی و یار وفادار ایشان بودند.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: همواره سردار سلیمانی اصرار داشتند که سردار قاآنی به عنوان جانشین نیروی قدس باشد و این اصرارها بدان معنی است که سردار سلیمانی حتما توانایی‌های زیادی را در سردار قاآنی سراغ داشتند.

اسداللهی با بیان اینکه توانایی‌های ذاتی سردار قاآنی بسیار بالاست، ادامه داد: افراد زیادی بودند که می‌توانستند جانشین سردار سلیمانی باشند اما سردار سلیمانی اصرار فراوانی داشت که حتما سردار قاآنی جانشین نیروی قدس باشد.

وی در پایان گفت: من خاطرم هست یکی دو بار پست‌هایی به سردار قاآنی پیشنهاد شد و ایشان هم رفتند و سردار سلیمانی بسیار ناراحت شد و اصرار کرد که ایشان برگردد.

«خبرگزاری میزان»

ارسال نظر: