ضبط بدون تماشاگر برنامه‌های شاخص شبکه۳

کدخبر: 2347987

محمدرضا نجارزاده مدیر گروه اجتماعی شبکه سه تلویزیون تأکید کرد برای حفظ سلامتی مردم ضبط برنامه‌های این شبکه، فعلاً یا متوقف شده است و یا بدون تماشاگر صورت می‌گیرد.

محمدرضا نجارزاده مدیرگروه اجتماعی شبکه سه سیما با اشاره به برنامه‌های شبکه که برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ضبط آن‌ها دچار تغییراتی شده است، گفت: تاکنون ۲ قسمت از برنامه «عصر جدید» احسان علیخانی بدون تماشاگر ضبط شده و تولید برنامه «اتفاق» رضا رشیدپور فعلاً متوقف شده است.

وی اضافه کرد: مسابقه استعدادیابی «میدون» و برنامه «بدون توقف» نیز در قسمت‌های جدید بدون تماشاگر ضبط می‌شوند.

نجارزاده با اشاره به تعداد بالای تماشاگر برنامه تازه «اتفاق» و اهمیت حضور این تماشاگران گفت: برنامه «اتفاق» با اجرای رضا رشیدپور حدوداً ۷۰۰ تماشاگر دارد و حضور تماشاگر در برنامه‌های بیگ پروداکشنی مثل «عصر جدید» و «اتفاق» دوچندان اهمیت دارد. با این حال بحث سلامت مردم مهمتر است.

مدیر گروه اجتماعی شبکه سه با اشاره به زمان بازگشت روند تولید برنامه‌ها به شکل اولیه عنوان کرد: بر اساس مذاکره وزارت بهداشت احتمالاً این شرایط تا ۳۰ فروردین ادامه داشته باشد و هرچند این برنامه‌ها از نظر جذابیت آسیب جدی می‌بینند ولی سلامتی مردم قطعاً مهمتر از بحث جذابیت برنامه‌های تلویزیون است.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: