با سفرمارکت، بلیط هواپیما را آسانتر بخرید!!

کدخبر: 2347818

هیچ چیز مثل یک سفر لذت بخش نمی‌تواند حال شما را پس از یک دوره پر از کار و فشارهای مختلف خوب کند. فقط کافی است خرید بلیط هواپیما و هتل مورد نظرتان را آنلاین انجام داده و با یک برنامه سفر، راهی گردش شوید.

نسیم آنلاین : هیچ چیز مثل یک سفر لذت بخش نمی‌تواند حال شما را پس از یک دوره پر از کار و فشارهای مختلف خوب کند. فقط کافی است خرید بلیط هواپیما و هتل مورد نظرتان را آنلاین انجام داده و با یک برنامه سفر، راهی گردش شوید. ولی همیشه هم به این آسانی نیست. هزینه های سفر، مانند هزینه رزرو بلیط هواپیما ، اقامت در یک هتل مناسب و مواردی از این دست، گاهی فراهم آوردن مقدمات سفر را دشوار می‌کند. ولی هیچ کدام از اینها نباید شما را از سفر رفتن منصرف کند. مخصوصا اینکه ابزارهای جدیدی به بازار گردشگری وارد شده است که بخشی از مشکل را حل کرده است.

در زمان خرید بلیط هواپیما به چه چیزهایی باید توجه کنیم؟

زمانی که قصد خرید بلیط هواپیما برای سفر را دارید، عوامل مختلفی روی قیمت تاثیر دارد که باید به آنها توجه کنید تا بتوانید در هزینه‌های سفرتان صرفه‌جویی کنید و اقتصادی‌تر سفر کنید و لذت ببرید.

شرکت هواپیمایی : شرکت‌ها و خطوط هواپیمایی گوناگون به دلیل تفاوتی که در خدمات و نوع هواپیماهایشان دارند، قیمت پروازهایشان متفاوت است. اینکه می‌خواهید سفر مقرون به صرفه‌تری داشته باشید یا خدمات و هواپیمای با کیفیت‌تری را تجربه کنید، در انتخاب شما موثر است.

ساعت پرواز : ساعت های مختلف پرواز در طول یک روز، با توجه به استقبالی که از سوی گردشگران و مسافران دریافت می‌کند، نرخ‌های متفاوتی دارد. برای نمونه زمانی که ساعت پرواز به گونه‌ای باشد که شما هنگام رسیدن به مقصد فرصت بیشتری برای بازدید از آن شهر را داشته باشید یا با ساعت تحویل گرفتن اتاق هتل هماهنگ باشد، آن پرواز، احتمالا قیمت بالاتری خواهد داشت.

فصل سفر : به طور کلی در فصل‌های پرمسافر، هم قیمت هتل و هم قیمت پروازها گران می‌شود. به فصل‌های پرمسافر هر منطقه، «فصل اوج» یا high season می‌گویند. برای نمونه فصل پرمسافر جنوب ایران زمستان، یا فصل پرگردشگر شیراز و اصفهان، بهار است.

کلاس پروازی : برخی از شرکت های هواپیمایی یا ایرلاین ها، کلاس های پروازی لوکس تر و با خدمات بیشتری را ارائه می‌دهند. یک مسافر در کلاس اکونومی، خدمات استاندارد را دریافت می‌کند. اما در کلاس بیزنس، خدمات ویژه‌تری را دریافت می‌کند و البته هزینه بیشتری هم بابتش می‌پردازد.

تعداد توقف : در صورتی شما قصد خرید بلیط هواپیما خارجی را داشته باشید، ممکن است به دلیل مسافت بیشتر، پرواز شما یک یا چند توقف در میان راه داشته باشد. تعداد توقف و محل توقف و زمانی که هواپیما در آن توقف دارد، در طول سفر و قیمت بلیط هواپیما شما موثر است.

مواردی که باید در زمان خرید آنلاین بلیط هواپیما به آن توجه کنید زیاد شد؟ آیا در نظر گرفتن همه این موارد برای پیدا کردن ارزانترین قیمت بلیط سخت است؟ حق هم دارید! وقتی برای پیدا کردن بلیط هواپیما ارزان در گوگل جستجو می‌کنید، با ده‌ها سایت مختلف رو به رو می‌شوید که برای یک پرواز مشخص، قیمت‌های مختلفی عرضه می‌کنند. حال وقتی عوامل بالا را هم لحاظ کنید می‌بینید، پیدا کردن بهترین بلیط هواپیما، چه قدر کار دشوار و خسته‌کننده‌ای شده است. اما چه باید کرد؟ سفرمارکت راه حلی برای این مشکل دارد.

خرید آنلاین بلیط هواپیما ارزان با سفرمارکت

با رشد صنعت گردشگری در ایران و به موازات افزایش تعداد آژانس های مسافرتی و سایت های فروش آنلاین بلیط هواپیما، نیاز به ابزارهای جدیدی که بتواند مسافران را از سردرگمی میان سایت‌های مختلف نجات دهد، احساس شد. سفرمارکت https://safarmarket.com/flights/ به عنوان یک موتور جستجوی بلیط هواپیما پاسخی به این نیاز است. شما به آسانی و در کمترین زمان می‌توانید با سفرمارکت قیمت و مشخصات پروازهای عرضه شده توسط سایت‌های معتبر و موفق فروش آنلاین بلیط هواپیما را در یکجا ببینید و بهترین گزینه مد نظرتان را انتخاب کنید.

است. شما به آسانی و در کمترین زمان می‌توانید با سفرمارکت قیمت و مشخصات پروازهای عرضه شده توسط سایت‌های معتبر و موفق فروش آنلاین بلیط هواپیما را در یکجا ببینید و بهترین گزینه مد نظرتان را انتخاب کنید.

کار با سفرمارکت بسیار آسان است. تنها کافی است مبدا، مقصد و تاریخ سفرتان را مشخص کنید. بلیط هواپیما های موجود که توسط آژانس های معتبر حاضر در سفرمارکت عرضه شده است، به ترتیب قیمت و با قابلیت فیلترکردن به شما نمایش می‌داده می‌شود. پس از انتخاب مناسب ترین بلیط مورد نظرتان، می‌توانید آن بلیط را همانجا و به صورت آنلاین و به طور مستقیم از آژانس یا سایت عرضه‌کننده خریداری کنید. با این روش به جای ساعت‌ها گشتن در گوگل، در چند دقیقه می‌توانید بهترین بلیط هواپیما به هر مقصدی را خریداری کنید.

از طرف دیگر، سفرمارکت به صورت یک بازار مجازی عمل می‌کند. به این صورت که سایت‌ها و آژانس‌های گردشگری معتبر و خوشنام، محصولات خود مانند تور مسافرتی یا بلیط هواپیما را در آن به صورت شفاف و رقابتی عرضه می‌کنند.

از طرف دیگر، سفرمارکت به صورت یک بازار مجازی عمل می‌کند. به این صورت که سایت‌ها و آژانس‌های گردشگری معتبر و خوشنام، محصولات خود مانند تور مسافرتی یا بلیط هواپیما را در آن به صورت شفاف و رقابتی عرضه می‌کنند. این رقابت سالم و پویا، موجب می‌شود نرخ نهایی عرضه شده به کاربر کاهش پیدا کند و خدمات سفر برای عموم مردم با قیمت ارزانتر و مناسب‌تری در دسترس باشد.

خرید بلیط هواپیما کیش؛ آسان و سریع

جزیره کیش یکی از مقاصد محبوب و پرطرفدار گردشگری در ایران است. گردشگران ایرانی در فصل‌های مختلفی از سال برای خرید، گردش یا تفریح به کیش سفر می‌کنند. شما می‌توانید برای سفر به کیش، راه‌های زمینی و دریایی را امتحان کنید. برای نمونه می‌توانید با قطار به بندرعباس بروید و سپس با کشتی از بندرهای مختلف استان هرمزگان به جزیره کیش بروید. حتی گزینه سفر به کیش با خودرو شخصی هم برای شما مقدور و در دسترس است. البته محدودیت مدل و سال تولید برای ورود خودرو به جزیره کیش وجود دارد.

با وجود جذابیت‌های زیاد سفر زمینی، فرصت محدود و دشواری رانندگی در مسافت‌های طولانی، موجب می‌شود بیشتر مسافرانی که به کیش می‌روند، مسیر هوایی را انتخاب کنند. خوشبختانه فرودگاه کیش به چندین فرودگاه کشور، دارای پرواز است و سفر به کیش با خرید بلیط هواپیما بسیار آسان و متداول است. برای خرید بلیط کیش به صورت آنلاین می‌توانید از سفرمارکت استفاده کنید و ارزانترین بلیط هواپیما کیش را آسان و ارزان و از میان بهترین و معتبرترین آژانس‌های گردشگری کشور خریداری کنید.

ارسال نظر: