فرودگاه بین‌المللی دبی از کاهش پروازها به ایران خبر داد

کدخبر: 2347597

فرودگاه بین‌المللی دبی صبح سه‌شنبه ۲۵ فوریه با انتشار بیانیه‌ای از اعمال محدودیت بر پروازهای شرکت هواپیمایی امارات به مقصد ایران و از مقصد ایران خبر داد.

پروازهای هواپیمایی امارات از کلیه شهرهای ایران به استثنای تهران تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمده است. مسافران پروازهای مستقیم تهران نیز بلافاصله در بدو ورود به فرودگاه دبی معاینه خواهند شد.

این اتفاق بعد از آن رخ می‌دهد که بحرین اعلام کرد به مدت ۴۸ ساعت تمام پروازها از و به دبی و شارجه را لغو می‌کند. روز گذشته دوشنبه ۲۵ ژانویه بحرین اعلام کرد یک مسافر آلوده به ویروس کرونا از دبی وارد این جزیره شده است.

دو هواپیمایی امارات و اتحاد، از جمله محدود شرکت‌هایی هستند که هنوز به و از چین پرواز می‌کنند. البته مقام‌های این دو شرکت اماراتی مدعی هستند، غربالگری و کنترل‌های لازم را در خصوص آلوده بودن یا نبودن مسافران خود با دقت در دستور کار قرار می‌دهند.

روز گذشته هواپیمایی عمان هم اعلام کرد تا اطلاع ثانوی پرواز‌های خود را از مبدا و به مقصد تهران تعلیق می‌کند. در حال حاضر شرکت‌های هواپیمایی دو کشور قطر و امارات، تنها کمپانی‌هایی هستند که همچنان در فرودگاه‌های ایران فرود می‌آیند.

بر اساس آخرین اخبار رسمی در ایران، تاکنون ۱۴ نفر از میان ۶۱ فردی که به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، جان خود را از دست داده‌اند.

«باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: