منابع صهیونیستی: کرونا یک سلاح بیولوژیک است

کدخبر: 2347584

برخی اعضای پارلمان رژیم صهیونیستی ازجمله نامزد پست وزارت بهداشت، تلاش می‌کنند شیوع ویروس کرونا را با فرضیه توسل به تسلیحات بیولوژیکی پیوند بزنند.

تائید ابتلای ۲ صهیونیست به ویروس کرونا موجب شده برخی از اعضای کنست (پارلمان)، کابینه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را به عدم کفایت در مهار این بیماری متهم کنند.

اما، در این میان، برخی سیاستمدارن صهیونیست به طور ضمنی کروناویروس را به فرضیه‌هایی درباره جنگ افزارهای بیولوژیکی گره زده‌اند که از آن میان می‌توان به اظهارات «لوی ابکاسیس» نامزد پست وزارت بهداشت این رژیم اشاره کرد.

وی با متهم کردن رژیم صهیونیستی به عدم آمادگی برای مقابله با کرونا، ادعای تل‌آویو مبنی بر آمادگی معمول برای مواجهه با حملات ناشی از جنگ‌افزارهای بیولوژیکی را زیر سوال برد.

اگرچه ابکاسیس به طور مستقیم کروناویروس را یک جنگ‌افزار بیولوژیکی تلقی نکرده، اما پیوند دادن آن با آمادگی رژیم صهیونیستی برای مقابله با چنین تسلیحاتی خود جای سوال دارد.

این در حالی است که پیشتر در اواخر ماه میلادی ژانویه، همزمان با آغاز شیوع این ویروس، «دنی شوهام» یکی از مقامات اطلاعاتی سابق اسرائیل مدعی شده بود کروناویروس محصولی آزمایشگاهی است که عمدا به بیرون درز پیدا کرده است.

کرونا نخستین بار از شهر ووهان استان هوبئی چین شیوع پیدا کرد حال آنکه اکنون بسیاری از مناطق جهان را آلوده کرده است.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: