کریمی: باید همه بازی‌های لیگ برتر لغو می‌شد

کدخبر: 2347440

هافبک تیم فوتبال استقلال درباره بدون تماشاگر برگزار شدن مسابقات گفت: امیدوارم تصمیمی گرفته شود که به ضرر تیم‌ها و مردم نشود، چون فوتبال بدون تماشاگر بی‌معنی است.

علی کریمی بعد از برتری 2 بر یک مقابل استقلال اظهار داشت: 3 امتیاز مسابقه مهم بود که خوشحالیم آن را گرفتیم. می‌خواستیم با این پیروزی در بالای جدول بمانیم.

وی ادامه داد: متأسفانه بازی بدون تماشاگر برگزار شد و این یک امتیاز منفی برای ما بود. حضور تماشاگران به تیم ما کمک می‌کند.

بازیکن استقلال در مورد اینکه دیدار سپاهان و پرسپولیس به خاطر همین عدم حضور تماشاگران برگزار نشد گفت: من نمی‌توانم نظر بدهم. اگر شیوع بیماری مهم است باید همه بازی‌ها لغو می‌شد. فوتبال بدون تماشاگر بی‌معنی است. باید تصمیمی گرفته شود که به ضرر تیم‌ها و مردم نشود.

وی در مورد اینکه آیا فقط تماشاگران در معرض ابتلا به ویروس کرونان قرار دارند و این شامل بازیکنان نمی‌شود، تصریح کرد: ویروس که در ابتدا نشان نمی‌دهد اما چون بازیکنان در مسابقه با هم درگیر هستند ممکن است به یکدیگر منتقل کنند.

هافبک استقلال در مورد حضور اسکوچیچ در تیم ملی، عنوان کرد: او در تیم‌هایی که حضور داشته شاید زیاد قوی نبوده اما نتیجه گرفته و تیم‌هایش فوتبال خوبی بازی کردند.

وی در مورد عملکرد خود گفت: 8 روز بود به دلیل سرماخوردگی شدید تمرین نکردم و امروز هم به خاطر تیم و اینکه مصدومان تیم زیاد بود هر چه در توان داشتم گذاشتم.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: