سوریه دروغ‌های ترکیه را برملا کرد

کدخبر: 2347235

منابع خبری سوری اعلام کردند آنچه رسانه‌های ترکیه به نقل از مقامات این کشور درباره ضربه زدن به ارتش سوریه منتشر می‌کنند، توهم و خلاف واقعیت است.

منابع خبری سوری گزارش‌های رسانه‌های ترکیه درباره وارد آمدن تلفات و خسارت به ارتش سوریه در درگیری‌های حومه ادلب را بی‌اساس و نادرست خواندند.

سانا اعلام کرد تمام آنچه رسانه‌های ترکیه درباره انهدام تانک‌ها و وقوع تلفات در صفوف ارتش عربی سوریه منتشر می‌کنند، صرفا ادعا‌های دروغین و بی‌اساس و با هدف سرپوش گذاشتن بر شکست حمله سازمان‌های تروریستی و مزدوران ترکیه در محور النیرب در حومه ادلب است.

خبرنگار سانا افزود بر اساس اطلاعات و داده‌های میدانی، آنچه را رسانه‌های ترکیه به نقل از مقامات این کشور درباره وقوع تلفات ارتش سوریه منتشر می‌کنند، توهم و خلاف واقعیت است و این ادعا‌ها در پی شکست گروه‌های تروریستی و هلاکت ده‌ها تن از عناصر آنان و در تلاش برای بالا بردن روحیه شکست خورده سازمان‌های تروریستی مطرح می‌شود.

با هر بار شکست سازمان‌های تروریستی و ناکامی حملات آنان با هماهنگی مراکز دیده بان ارتش ترکیه در برابر یگان‌های ارتش سوریه، مقامات ترکیه در تلاش برای سرپوش گذاشته بر این شکست‌ها و بالا بردن روحیه سازمان‌های تروریستی مهاجم از وارد آمدن تلفات سنگین به ارتش سوریه سخن می‌گویند.

گفتنی است یگان‌های ارتش سوریه در حومه ادلب روز گذشته حمله شدید سازمان‌های تروریستی از چند محور به طرف شهرک النیرب را ناکام گذاشتند و ده‌ها تن از تروریست‌ها را به هلاکت رساندند و خودور‌ها و تجهیزات نظامی آنان را منهدم و از ورود آنان به شهرک النیرب و اشغال آن جلوگیری کردند.

«باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: