از مشارکت انتخاباتی تا موج شایعه سازی ضدانقلاب

کدخبر: 2347117

مردم برای تغییر این فضای ناکارآمدی و تحول در وضع موجود پای صندوق های رای خواهند آمد تا هم در برابر استکبار خارجی بایستند و پشتوانه اجتماعی نظام را نشان دهند و هم پیام روشنی به جریان واداده و غرب گرای داخلی برای تغییر مناسبات تبعیض آمیز موجود در کشور بدهند.

نسیم آنلاین ؛ حسین رضایی: کمتر از 24 ساعت دیگر تا انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی مانده است، شور هیجان انتخاباتی در میان مردم و جریانات سیاسی به اوج رسیده است. لیست های انتخاباتی همگی منتشر شده و اکثریت مردم تصمیم خود را بر رای دادن به افراد مختلف گرفته اند.

پیش بینی های حاکی از آن است که علی رغم تمامی کاستی ها و فشارهای خارجی و بی کفایتی های داخلی مشارکت مردمی بصورت نسبی خوب و امیدآفرین است. در همین حین وزارت بهداشت صادقانه و شجاعانه خبر ابتلا دونفر به ویروس کرونا را اعلام می کند و هشدارهای لازم را برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری می دهد. جریان ضدانقلاب که طی این مدت از هر وسیله ای استفاده می کرد تا بلکه حضور و مشارکت مردمی را کاهش دهد از این اعلام خبر سوء استفاده کرده و در رسانه های خود مدام به تولید شایعات پیرامون این بیماری دامن می زنند. ضدانقلاب با ایجاد فضای رعب و وحشت میان مردم قصد دارند مردم را بترسانند تا بلکه مردم در پای صندوق های رای حاضر نشوند.

ایجاد شایعه، بزرگ نمایی، ایجاد فضای ترس و وحشت از جمله تاکتیک های رسانه ای ضدانقلاب است که با وصل کردن این موارد به انتخابات سعی می کنند مردم را از مشارکت در انتخابات منصرف کنند.

اما تمامی اقدامات خبیثانه ضدانقلاب که از مدتها پیش برای از رونق افتادن انتخابات و مشارکت حداکثری مردم انجام شده همانند نقشه هایشان بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی که با حضور میلیونی مردم نقش برآب شد، مجددا شکست خواهد خورد و مردم نشان خواهند داد که برای تغییر وضع موجود و برای دفاع از کلیت نظام پای کار هستند و با آرای خود در انتخابات تو دهنی محکمی به ضدانقلاب خواهند زد.

هرچند ناگفته نماند در ایجاد فضای ذهنی منفی و مشوش میان مردم بی تدبیری و بی کفایتی مقامات دولتی نیز بی تاثیر نبوده است. اما مردم برای تغییر این فضای ناکارآمدی و تحول در وضع موجود پای صندوق های رای خواهند آمد تا هم در برابر استکبار خارجی بایستند و پشتوانه اجتماعی نظام را نشان دهند و هم پیام روشنی به جریان واداده و غرب گرای داخلی برای تغییر مناسبات تبعیض آمیز موجود در کشور بدهند.

ارسال نظر: