شکست آدیداس از کرونا/ قطعات خودروهای جگوار با چمدان آمد!

چگونه کارخانه جات مشهور به جنگ کرونا رفته‌اند؟

کدخبر: 2347112

به دنبال شیوع ویروس کرونا در چین، بسیاری از برندهای تجاری و شرکت‌های صنعتی، دفاتر نمایندگی خود را در چین تعطیل کرده‌اند.

نسیم آنلاین : به دنبال شیوع ویروس کرونا در چین، بسیاری از برندهای تجاری و شرکت‌های صنعتی، دفاتر نمایندگی خود را در چین تعطیل کرده‌اند. از جمله آدیداس اعلام کرده نسبت به زمان مشابه سال گذشته، کاهش 85 درصدی فروش را تجربه کرده است.

شرکت خودروسازی جگوار نیز مجبور شده است برای تأمین قطعات خودروهای خود از کارخانجاتی که در چین دارد، قطعات مختلف را در چمدان بسته‌بندی کند تا زنجیره تأمین قطعات استمرار یابد. جگوار سالانه 400 هزار خودرو تولید می‌کند.

شرکت جی‌سی‌بی که تولیدکننده ابزارآلات صنعتی و ماشینی است، اعلام کرده ساعات کاری خود را کاهش می‌دهد تا شیوع کرونا سبب آلودگی زنجیره تأمین محصولات این شرکت نشود.

اپل انتشار تراز مالی خود را به تعویق انداخته و اعلام کرده با بازگشای تدریجی کارخانجات خود که عمدتاً قطعات گوشی‌های اپل را می‌سازند، ترازنامه را به‌روز خواهد کرد.

دومین اقتصاد جهان، اندک‌اندک پس از کنترل ویروس مرگبار کرونا که با آغاز سال نو چینی شیوع پیدا کرد و بیش از 2000 نفر را تاکنون کشته است، اثرات و پیامدهای این ویروس را ارزیابی و بررسی می‌کند. بیش از 14 هزار نفر از مبتلایان کرونا تاکنون درمان شده‌اند، اما همچنان تبعات و پیامدهای اقتصادی و خسارت‌های مالی کشورها و برندها به دست نیامده است.

ارسال نظر: