«مطرب» پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما شد

کدخبر: 2346932

فیلم سینمایی «مطرب» با زدن رکورد فروش «هزار پا» عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را از آن خود کرد.

فیلم سینمایی مطرب به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مصطفی کیایی با فروش ۳۸ میلیارد و ۵۰ میلیون و ۱۴۶ هزار تومان توانست رکورد فروش فیلم در تاریخ سینمای ایران را بشکند.

فیلم سینمایی مطرب پیش از این نیز توانسته بود در اولین روز اکران ۷۰۰ میلیون بفروشد و رکورد فروش روز اول سینما را که پیش از این متعلق به فیلم ما همه با هم هستیم بود را بشکند.

داستان این فیلم درباره یک خواننده است که پیش از اوج گرفتن با وقوع انقلاب ۱۳۵۷ از صحنه کنار می‌رود اما چون به اندازه کافی از شهرت و اقبال نیز برخوردار نبوده، نمی‌تواند خواننده لس آنجلسی شود و در نهایت به خواننده مراسم‌ تبدیل می‌شود. دخترش زیبا فرصتی را برای او پیدا می‌‎کند تا بالاخره بتواند در هفته فرهنگی ایران در ترکیه روی صحنه برود و کنسرت بگزارد و راهی ترکیه می شوند که در ادامه...

در فیلم سینمایی مطرب، پرویز پرستویی در نقش ابراهیم بازی کرده است. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به الناز شاکردوست در نقش زیبا، محسن کیایی در نقش فواد و مهران احمدی در نقش مارشال اشاره کرد. همچنین بازیگران ترکیه‌ای هم مانند عایشه گول جوشکون حضور دارند.

پیش از این، عنوان از آن فیلم هزار پا به کارگردانی ابوالحسن داودی بود با فروش ۳۸ میلیارد و ۴۸ میلیون ۱۵۱ هزار تومان در سال گذشته تاریخ‌ساز شد.

در خلاصه داستان فیلم فیلم هزار پا آمده است: دزدی، اتفاقی متوجه راز یک دختر می‌شود و سعی می‌کند از این موقعیت سوء استفاده کند.

رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی، مهران احمدی، شهره لرستانی، لاله اسکندری، امید روحانی، سپند امیر سلیمانی، امیرمهدی ژوله و نعیمه نظام دوست بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«خبرگزاری ایرنا»

ارسال نظر: