سندرز: ترامپ دروغگویی تمام عیار و خطرناک است

کدخبر: 2346905

نامزد انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا در اظهاراتی ضمن «فاسد» خواندن نظام سیاسی این کشور، دونالد ترامپ را دروغگویی تمام عیار و خطرناک‌ترین رئیس‌جمهور آمریکا معرفی کرد.

«برنی سندرز»، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، گفت یکی از اهداف برنامه‌های تبلیغاتی وی شکست دادن دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور، در انتخابات آتی است.

او در یک تجمع تبلیغاتی در ریچموند کالیفرنیا گفت: موضوع اصلی فعالیت‌های تبلیغاتی و انتخاباتی من شکست دادن دونالد ترامپ در انتخابات آتی بعنوان خطرناک‌ترین رئیس جمهور آمریکاست. ما دونالد ترامپ را شکست خواهیم داد، زیرا مردم آمریکا رئیس جمهوری را نمی‌خواهند که یک دروغگوی تمام عیار است. ما دونالد ترامپ را شکست خواهیم داد، زیرا مردم آمریکا می‌دانند که دونالد ترامپ یک دولت فاسد را اداره می‌کند و وی دموکراسی آمریکا را تضعیف می‌کند.

نامزد انتخابات آتی آمریکا افزود: دونالد ترامپ نه تنها یک دروغگو بلکه فردی متقلب است. وی فردی است که در دوره نامزدی برای انتخابات گفته بود به ارائه خدمات درمانی برای همگان معتقد است، اما بعد از آن که انتخاب شد تلاش کرد ۳۲ میلیون شهروند آمریکایی را از خدمات درمانی محروم کند. دونالد ترامپ همان فردی است که گفته بود پیشنهادات مالیاتی وی به نفع ثروتمندان جامعه نخواهد بود، اما اکنون شاهد هستیم که ۸۳ درصد از منافع و عواید سیاست‌های مالیات‌های ترامپ نصیب یک درصد جامعه آمریکا یا همان ثروتمندان این کشور می‌شود.

سندرز اضافه کرد: ما دونالد ترامپ را شکست خواهیم داد، زیرا برنامه تبلیغاتی ما قدرتمندترین حرکت توده‌های مردمی متشکل از نسل‌ها و نژاد‌های مختلف را در این کشور ایجاد کرده است. دونالد ترامپ تلاش می‌کند مردم آمریکا را دچار اختلاف و چنددستگی بکند. ما همه مردممان را شامل سفیدپوستان، لاتین‌تبار‌ها و بومی‌های آمریکا را گردهم خواهیم آورد و دولتی تشکیل خواهیم داد که نماینده همه شهروندان آمریکا باشد نه آن که تنها نماینده یک درصد از جامعه آمریکا باشد.

او با انتقاد از صرف هزینه‌های گزاف مایکل بلومبرگ، دیگر نامزد انتخابات آمریکا، گفت: نظام سیاسی ما فاسد است و این سیستم به کسانی مانند ترامپ اجازه می‌دهد که منابع مالی گسترده‌ای از دوستان میلیاردر خود برای تبلیغات انتخاباتی‌شان جمع‌آوری بکنند.

«باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: