مجید انصاری: نقطه ضعف فراکسیون امید عدم اطلاع‌رسانی بود

کدخبر: 2346890

سرلیست اصلاح‌‌طلبان برای انتخابات مجلس گفت: فراکسیون امید خدمات خوبی را انجام داد اما این انتقاد به آن‌ها وارد است که چرا خدمات خود را اطلاع رسانی نکردند.

حجت الاسلام مجید انصاری سرلیست ائتلاف اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس یازدهم در نشست خبری نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با نام "ائتلاف برای ایران" گفت: نظام جمهوری اسلامی در دمکراسی رتبه بالایی در میان کشورهای جهان دارد و آن هم به دلیل برگزاری انتخابات متعدد است.

وی ادامه داد: مجلس خانه ملت است، مجلس از نمایندگان مردم از همه شهرهای کشور و اقلیت تشکیل شده است. در کشور ما نمایندگان و رئیس جمهور از طریق آرای مردم و رهبری از طریق مجلس خبرگان تعین می‌شوند.

انصاری تاکید کرد: مسیر انتخابات به نظر می‌رسد با مشکلاتی رو به رو شده است که به نظر می‌رسد باید با فراکسیون اصلاح طلبان مجلس یازدهم آن را تصحیح کنیم.

عضو ارشد مجمع روحانیون مبارز خاطرنشان کرد: فراکسیون امید خدمات خوبی را انجام داد اما این انتقاد به آن‌ها وارد است که چرا خدمات خود را اطلاع رسانی نکردند. باید فراکسیون امید آنچه را که انجام داد اطلاع رسانی می‌کرد، یا حتی به عقبه فراکسیون امید یعنی احزاب اصلاح طلب و بزرگان اصلاح طلب اطلاع رسانی می‌کردند تا آنان بازگو کنند اما از همین نقطه ضعف رقبای اصلاح طلبان استفاده کردند‌.

انصاری گفت: در شرایط دشوار احزاب اصلاح طلب برای ایران باهم آمدند و برنامه این است که با رای مردم کارهای بزرگ ناتمام موجود را برای کشور پیگیری کنیم. بحث اصلی ما مبارزه با فساد و ارتباط با جهان است.

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: