نکات مهم هنگام خرید اینترنتی تجهیزات آَشپزخانه از جمله سینک ظرفشویی، هود، فر و گاز

کدخبر: 2346794

اولین نکته ای  که قبل از خرید باید به آن توجه نمود اندازه سینک نسبت به استفاده و ابعاد محل استفاده است. سینک های تولید شده موجود در بازار دارای مدل های مختلفی هستند که بعضی از آن ها دارای دارای یک لگن و تا سه لگن می باشد، که با توجه به استفاده به اندازه آشپزخانه می توان استفاده نمود.

نسیم آنلاین : اولین نکته ای که قبل از خرید باید به آن توجه نمود اندازه سینک نسبت به استفاده و ابعاد محل استفاده است. سینک های تولید شده موجود در بازار دارای مدل های مختلفی هستند که بعضی از آن ها دارای دارای یک لگن و تا سه لگن می باشد، که با توجه به استفاده به اندازه آشپزخانه می توان استفاده نمود. بدیهی است که هر چه لگن های یک سینک بیشتر باشد، انجام شستشوی ظروف و همچنین خشک کردن آن ها نیز به مراتب آسان تر می شود. در مورد خرید سینک نیز باید گفت که یکی از خلاقانه ترین برند های سینک ظرفشویی برای خرید اینترنتی برند میلاد یا میلان است که امروزه با آخرین تکنولوژی روز جهان بر گرفته از کشور های ایتالیا، چین و آمریکا به تولید اینگونه محصولات می پردازد.

هنگام خرید یک سینک ظرفشویی باید به جنس آن توجه داشته باشید،امروزه سینک ها از جنس استیل ضد زنگ و کاملا مقاوم تولید می شود و علاوه بر جنس استیل، از شیشه نیز برای تولید این قبیل کالاها استفاده می شود.سینک های شیشه ای تنها از نمای شیشه ای برخوردار هستند و لگن داخلی آن ها مانند سینک های استیل، طراحی می شود.

انتخاب درست گاز رومیزی

نکته مهمی که باید به آن قبل از خرید توجه زیادی انتخاب گاز بر اساس نیازی که داریم است، گاز های رومیزی تولید شده در بازار از تک شعله تا شش شعله هستند. با توجه به برسی های انجام شده گازهای 4 تا 6 شعله فروش بیشتتری را در بازار دارند. نکته دومی که باید به آن توجه داشته باشید، اندازه اجاق گاز رومیزی معمولا در اندازه عرضی 50، 60، 70، 80 و 90 سانتی متری تولید می شوند. گاز رومیزی به دو دسته کلی اجاق گاز رومیزی استیل و اجاق گاز رومیزی شیشه ای تقسیم می شوند. اجاق گاز رومیزی استیل، این مدل گاز دارای دو مدل آج دار و ساده هستند و هر کدام با توجه به نیاز شما مناسب است.این مدل بخاطر نگهداری آسان تر و زیبایی بیشتر فروش بالایی در بازار دارند. در مورد خرید اینترنتی گاز رومیزی باید گفت که جدید ترین و بهترین

نوع گاز رومیزی را شرکت میلاد(میلان سابق) است و خاص ترین تکنولوژی را ارائه می دهد.

نکته مهم که در نگهداری اجاق های استیل باید خیلی به آن توجه داشت تمیز کردن گاز با نهایت دقت تا خط و خراشی بر روی سطح اجاق گاز شما وارد نشود. اجاق گاز رومیزی شیشه، این مدل بر خلاف اسم آن از مقاوت بالایی برخوردار لست و حرارت شعله های روی آن هیچ گونه آسیبی به شیشه وارد نخواهد کرد.نگهداری این مدل خیلی راحت بوده و به سادگی می توان در کمترین زمان گاز را برق انداخت. انتخاب از این دو مدل گاز سلیقه بوده و با نمای آشپزخانه قابل انتخاب است.

نکات مهم در انتخاب بهترین فر توکار

در بسیاری از خانه های مدرن و روز برای تهیه و پخت ماهی، گوشت، پیتزا از فر استفاده میگردد. فرهای توکار در سه مدل گاز و برق، گازی، برقی در بازار به فروش می رسند. فر توکار برقی، این مدل فر با دارا بودن المنت یکی از محبوب ترین فرهای بازار می باشد، این مدل فر در مکان های که فاقد لوله گازکشی است مورد استفاده بیشتری قرار میگیرد، فر گاز و برق، اگر به اسم فر توجه داشته باشید متوجه خواهید شد که این نوع از فر با هر دو انرژی موجود قابل استفاده است، به دلیل اینکه برای حرارت از شعله گاز و برای تایمر،جوجه گردان،جرقه زدن تنها با گاز یا برق را ندارند، فر توکار گازی،این مدل از فر با گاز شهری قابل استفاده است، نسبت به مدل های دیگه فر گازی با کمترین قیمت تمام می شود.فقط باید به این نکته توجه نمود که فرهای برقی گرمای بهتری نسبت به فر گازی تولید میکنند. شرکت های تولید کننده فر زیاد بوده و فر توکار را بسیاری از شرکت ها تولید می نمایند ولی شرکت اخوان تولیدات بسیار زیادی در این زمینه داشته و فعال است، ولی شرکت میلان فر توکار را در مدل های محدود ولی با تکنولوژی بالا تولید می کند در نتیجه برای خرید اینترنتی فر توکار این برند پیشنهاد می گردد.

نکات مهم در انتخاب هود آشپزخانه

اولین نکته ای که قبل از انتخاب و خرید هود باید به اندازه محل قرار گرفتن هود توجه کرد. مکش، به چیزی که در موقع انتخاب توجه کرد قدرت مکش هود است.حال برای است که بدانید برای آشپزخانه شما هود با چه قدرتی مورد نیاز است باید یه محاسبه خیلی ساده انجام دهید : معمولا برای این کار ابعاد آشپزخانه به طور مثال 15 متر مربع ) در ارتفاع 3 متری سقف ضرب شده که عددی ( 45 متر مکعب ) به متر مکعب به دست می آید. این عدد همان قدرت مکش هود را به شما نشان می دهد. یعنی برای آشپزخانه ای با ابعاد 15 متر مربع، هود با حداقل قدرت مکش 450 m3/h باید انتخاب شود. صدا، اصلی ترین ویژگی برای انتخاب صدای هود است. چون میتواندر مرور زمان شاهد تغییر صدا بود.البته تا به امروز مدلی که واقعا بدون صدا باشد طراحی و ساخته نشده است اما در بین برندهای موجود می توانید کم صداترین را انتخاب نمایید. تهویه، مدل های مختلف هود دربازار به دو دسته تقسیم می شوند.دسته اول هودهایی هستند که فقط قابلیت هواکش دارند و فقظ می توانند به وسیله کانال هوای آشپزخانه را به بیرون انتقال دهند.دسته دوم از هودها هوا آشپزخانه را در خود کشیده و بعد از تصفیه مجددا به داخل خانه باز می گرداند.که دسته دوم به علت نیاز نبود کانال در خانه های امروزی بیشتر مورد استفاده قرار گرفته است و در بازار از فروش بالایی دارد. به جرات می اولین نکته ای که قبل از انتخاب و خرید هود باید به اندازه محل قرار گرفتن هود توجه کرد. مکش، به چیزی که در موقع انتخاب توجه کرد قدرت مکش هود است.حال برای است که بدانید برای آشپزخانه شما هود با چه قدرتی مورد نیاز است باید یه محاسبه خیلی ساده انجام دهید : معمولا برای این کار ابعاد آشپزخانه به طور مثال 15 متر مربع ) در ارتفاع 3 متری سقف ضرب شده که عددی ( 45 متر مکعب ) به متر مکعب به دست می آید. این عدد همان قدرت مکش هود را به شما نشان می دهد. یعنی برای آشپزخانه ای با ابعاد 15 متر مربع، هود با حداقل قدرت مکش 450 m3/h باید انتخاب شود. صدا، اصلی ترین ویژگی برای انتخاب صدای هود است. چون میتواندر مرور زمان شاهد تغییر صدا بود.البته تا به امروز مدلی که واقعا بدون صدا باشد طراحی و ساخته نشده است اما در بین برندهای موجود می توانید کم صداترین را انتخاب نمایید. تهویه، مدل های مختلف هود دربازار به دو دسته تقسیم می شوند.دسته اول هودهایی هستند که فقط قابلیت هواکش دارند و فقظ می توانند به وسیله کانال هوای آشپزخانه را به بیرون انتقال دهند.دسته دوم از هودها هوا آشپزخانه را در خود کشیده و بعد از تصفیه مجددا به داخل خانه باز می گرداند.که دسته دوم به علت نیاز نبود کانال در خانه های امروزی بیشتر مورد استفاده قرار گرفته است و در بازار از فروش بالایی دارد. به جرات می توان گفت که بهترین و جدید ترین تکنولوژی هود در برند میلاد (میلان سابق) به کار رفته و می توانید کم صداترین و زیباترین هود های بازار را از کارخانه میلاد خریداری نمایید.

ارسال نظر: