شما هم به دانش حسابداری نیاز دارید!!!

کدخبر: 2346791

تا به حال به این موضوع فکر کردید که آیا فراگیری دانش حسابداری فقط برای افرادی مناسب است که در این حوزه کار می کنند؟ مسلما خیر؛ همه ما به نوعی در طول یک روز از صبح تا شب درگیر مسائل مالی هستیم، از صبح که از خانه بیرون می رویم ممکن است کرایه تاکسی که پرداخت کنیم یا باک اتومبیل خود را پر از بنزین کنیم و هزینه ی آن را پرداخت کنیم و به طور کلی در پایان ماه، برای حقوقی که دریافت می کنیم برنامه ریزی می کنیم و از محل آن نیازهای روزمره خود را تامین و گاهی اوقات هم برای آینده پس انداز می کنیم.

نسیم آنلاین : هرکدام از ما قطعا در دوران کودکی مان به یک شغل رویایی فکر می کردیم. در حقیقت همه ما در آن دوران آرزوهای زیادی برای شغل آینده مان داشتیم؛ از مهندس و دکتر گرفته تا معلم و خلبان و راننده. کودکی دورانی بود که برای آینده شغلی مان نقشه های زیادی می کشیدیم، در این میان خیلی سخت می توان کسی را پیدا کرد که در آن زمان، آرزوی حسابدار شدن را در سرش داشته است. جالب است بدانید که این موضوع حتی برای بسیاری از دانشجویان این رشته که درحال گذراندن ترم های حسابداری هستند نیز صدق می کند و فقط به دوران کودکی مربوط نمی شود. بسیاری از افرادی که در دانشگاه حسابداری را انتخاب می کنند و به تحصیل در ان می پردازند تا پیش از کنکورشان هم یکبار به این رشته فکر نکردند و فقط به این دلیل که رتبه آن ها در کنکور برای قبولی در رشته های مورد علاقه شان کفایت نکرده است، به اجبار وارد رشته حسابداری شده اند.

شاید کمی نسبت به حسابداری بی انصافی می شود. حسابداری در سال های 97 و 98 یکی از پرطرفدارترین رشته هایی بوده که متقاضیان بسیاری برای فراگیری آن پیش قدم شدند. حتی همین حالا که نظر دانشجویان و افرادی که خیلی ناگهانی این رشته را انتخاب کردند و در حال تحصیل در آن هستند و میزان علاقه مندی شان را بپرسیم، مشاهده می کنیم که درصد زیادی از آن ها ابراز رضایت دارند و پاسخ می دهند که پس از شروع یادگیری حسابداری، دیدشان نسبت به این رشته تغییر کرده و از این که آن را انتخاب کردند، خوشحال هستند. پس چرا شما شانس خود را امتحان نمی کنید؟ حتی اگر حوصله ثبت نام در دانشگاه یا گذراندن وقت خود در کلاس های مختلف را ندارید، ما یک پیشنهاد بینظیر برای شما داریم؛ شرکت در دوره حسابداری .

برای شرکت در دوره حسابداری هیچ وقت دیر نیست

تا به حال به این موضوع فکر کردید که آیا فراگیری دانش حسابداری فقط برای افرادی مناسب است که در این حوزه کار می کنند؟ مسلما خیر؛ همه ما به نوعی در طول یک روز از صبح تا شب درگیر مسائل مالی هستیم، از صبح که از خانه بیرون می رویم ممکن است کرایه تاکسی که پرداخت کنیم یا باک اتومبیل خود را پر از بنزین کنیم و هزینه ی آن را پرداخت کنیم و به طور کلی در پایان ماه، برای حقوقی که دریافت می کنیم برنامه ریزی می کنیم و از محل آن نیازهای روزمره خود را تامین و گاهی اوقات هم برای آینده پس انداز می کنیم.

البته معمولا در مسائل مالی دو گروه مختلف وجود دارند. گروه اول، افرادی هستند که در انتظار دریافت حقوق پایان ماه خود هستند و پس از دریافت حقوق بدون هیچ برنامه بر روی وجوه دریافتی از بابت حقوق خود آن را خرج روزانه کرده و در اغلب اوقات هم در نیمه ی ماه پول شان تمام می شود و باید دورباره برای دریافت مساعده اقدام کنند و تا پایان ماه با آن پول سر کنند. در برابر آن ها افراد دیگری هستند که پس از دریافت حقوق ماه شان براساس یک برنامه ریزی مناسب، حقوق شان را تقسیم کرده وهرکدام را برای کاریکنار می گذارند. این افراد حتی اگر حقوق ناچیزی هم دریافت کنند اما با برنامه ریزی که بر روی وجوه دریافتی خود انجام می دهند به راحتی تا پایان ماه بدون مشکل عدم نقدینگی به سر کرده و چه بسا برای آینده خود پس انداز هم می کنند.

اما همه ی این ها را گفتیم که به شما بگوییم، هیچ وقت برای آموزش حسابداری دیر نیست، شما هم می توانید به عنوان یک فرد عادی در دوره حسابداری شرکت کنید. حتی اگر قصد دارید شغل تان را تغییر دهید و به عنوان یک حسابداری کار کنید اما فرصت رفتن به دانشگاه را ندارید، نگران نباشید. موسسه عالی آزاد فن پردازان با بیش از 10 سال سابقه درخشان در برگزاری دوره های مختلف، خصوصا دوره حسابداری، آماده است که به شما کمک کند تا شانس خود برای داشتن یک زندگی بهتر، با شرکت در دوره آموزش حسابداری امتحان کنید.

با دوره حسابداری، دنیایی دیگر را تجربه کنید

بازار حسابداری همیشه داغ است. جای بسی تعجب است که بسیاری از افراد می گویند با این که در رشته حسابداری تحصیل کردیم اما نمی توانیم در بازار یا شرکت های مختلف شغل موردنظرمان را پیدا کنیم. این کمی عجیب است؛ البته شاید خیلی عجیب هم نباشد، چرا که خیلی از این افراد توقع دارند بدون هیچ تجربه عملی وقتی وارد بازار کار می شوند حقوق های نجومی بگیرند و وقتی نمی توانند حالت مطلوب خود را تجربه کنند طبیعتا ناامید می شوند. شاید شما لیسانس حسابداری خود را دریافت کردید اما به دانش و تجربه بیشتری نیاز دارید. اما چطور می توان این تجربه و مهارت ها را بدست آورد؟ همان طور که گفتیم خیلی ساده است، با شرکت در دوره حسابداری و دریافت مدرک آن.

متاسفانه بسیاری از افرادی که از دانشگاه ها فارغ التحصیل می شوند، توقع دارند که خیلی سریع وارد بازار کار شوند و درآمدهای میلیونی داشته باشند، طبیعتا این طور نیست. شما هم مانند خیلی از فارغ التحصیلان حسابداری دیگر هستید، اگر می خواهید متفاوت باشید پس دانش، توانایی و مهارت های خود را در این زمینه بالا ببرید و با در دست داشتن مدرک حسابداری خود را به کارفرمایان بشناسانید. دوره حسابداری موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان نیز دقیقا به این علت برگزار می شود با هدف کاریابی و ورود به بازار کار. پس نگران هیچ چیز نباشید. اگر خود را یک حسابداری حرفه ای نمی دانید، اشکالی ندارد؛ ما به شما کمک می کنیم تا یک دنیای دیگر را با این دوره آموزشی تجربه کنید.

ارسال نظر: