هک تلفن همراه صدها سرباز ارتش صهیونیستی توسط حماس

کدخبر: 2346693

ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که جنبش حماس با هک تلفن همراه صدها مأمور این رژیم اقدام به جمع‌آوری اطلاعات موبایل آن‌ها کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) خبر داد که جنبش حماس توانسته با نفوذ به تلفن همراه صدها مأمور صهیونیستی اقدام به جمع‌آوری اطلاعات موبایل آن‌ها کند.

به نوشته خبرگزاری معا، ارتش صهیونیستی در ادامه مدعی شد که این حملات خسارات امنیتی بالایی نداشته‌اند اما به صدها سربازی که تلفن همراه آن‌ها هک شده فراخوان داده تا روند پاکسازی بر روی موبایل آن‌ها انجام گیرد.

طبق اطلاعیه ارتش اسرائیل، حماس برای نفوذ به تلفن همراه سربازان این رژیم از کاربران غیرواقعی دختر در شبکه‌های اجتماعی همچون تلگرام، واتس آپ، فیس بوک و اینستاگرام استفاده می‌کرد؛ به‌گونه‌ای که سرباز صهیونیستی فریب خورده هیچ‌گونه تردیدی در ماهیت فردی که با او چت می‌کند، نمی‌کرد.

روند هک کردن موبایل نیز از طریق ارسال تصاویر به خصوص از طریق «اسنپ چت» صورت می‌گرفت و هک کنندگان نیز برای این منظور نرم‌افزارهای لازم را از قبل آماده کرده بودند.

یک مسئول امنیتی اسرائیل در این باره گفت که هک کنندگان خود را یک دختر مهاجر که به تازگی به سرزمین اشغالی آمده معرفی می‌کردند تا اینگونه برخی اشتباهات در نوشتار عبری خود را توجیه کنند.

ارتش صهیونیستی همچنین اعلام کرد که این برای بار سوم است که جنبش حماس دست به هک موبایل سربازان صهیونیستی می‌زند.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: