حسن رنگرز: میزبان گزینشی اول المپیک مشخص نشده است

کدخبر: 2346572

حسن رنگرز، سخنگوی فدراسیون کشتی گفت اتحادیه جهانی هنوز میزبان مرحله اول گزینشی المپیک ۲۰۲۰ توکیو برای آسیایی‌ها را مشخص نکرده است.

در حالی که امروز (شنبه) شاگردان محمد بنا تهران را برای مسابقات قهرمانی آسیا به مقصد دهلی ترک کردند و سایر ملی پوشان تیم غیر آسیایی نیز تمرینات شان را زیر نظر مربیانی چون بهروز حضرتی پور، رسول جزینی، حسن رنگرز و ... دنبال می کنند، حسن رنگرز سخنگوی فدراسیون کشتی اعلام کرد تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی برای بخشی از کشتی گیرانی که به هندوستان اعزام نشدند تا ۵ اسفند در خانه کشتی شهیدصدرزاده در جریان خواهد بود. این در حالی است که تیم ملی کشتی آزاد نیز که در محل آکادمی ملی المپیک اردو دارد روز یک اسفند تهران را به مقصد هندوستان ترک خواهد کرد.

رنگرز همچنین خبر داد: نشست شورای کشتی آزاد مقرر شد در خلال قهرمانی در هند برگزار نشود. با نظر تورلیخانوف رئیس شورای کشتی آسیا به دلیل فشردگی برنامه فنی مسابقات قهرمانی آسیا، برگزاری این نشست لغو و قرار شد در خلال رقابت جوانان آسیا که احتمالا در کشور قرقیزستان برگزار می شود، این نشست تشکیل شود.

مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی در مورد اینکه از قرقیزستان به عنوان جایگزین چین در مرحله اول گزینشی المپیک گفت: انتقال میزبانی رقابت های گزینشی المپیک از چین به قرقیزستان نهایی نیست. آخرین صحبت ها اینطور بوده که در وهله اول اتحادیه جهانی در حال بررسی شرایط پزشکی در چین است و از همه کشورهای عضو درخواست شده که در صورت علاقمندی، برای میزبانی اعلام آمادگی کنند.

رنگرز در پایان از عدم سفر نایب رئیس فدراسیون کشتی به هند خبر داد و تاکید کرد: حمید سوریان همراه فرنگی کاران به دهلی نمی رود. با توجه به حضور بنا در این رقابت ها و اینکه اردوی تیم ملی فرنگی در جریان است، سوریان در تهران می ماند و به اردوی فرنگی کاران کمک خواهد کرد.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: