مربی تیم ملی کشتی فرنگی: به دنبال مدال در هر ۱۰ وزن هستیم

کدخبر: 2346501

حبیب‌الله اخلاقی درباره حضور در مسابقات کشتی قهرمانی آسیا گفت: بچه‌های جوان و کم تجربه‌ای داریم، اما به دنبال کسب مدال در هر ۱۰ وزن هستیم.

در مورد شرایط ملی پوشان برای حضور در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در هند اظهار داشت: شرایط بچه‌ها خوب است و در آمادگی مناسبی قرار دارد. کشتی حریفان در آسیا هم آنالیز کردیم و از لحاظ بدنی هم وضعیت قابل قبولی دارند. خوشبختانه برای حضور در این رقابت‌ها هم آسیب دیده نداریم. یکی دو نفر در کنترل وزن هستند.

وی گفت:‌ خوشبختانه شرایط خوبی برای اعزام فراهم شود و تیم مستقیم روز شنبه وارد دهلی می‌شوند. بچه‌ها 27 و 28 بهمن استراحت می‌کنند و از روز 29 مسابقات آغاز می‌شود.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی در مورد شرایط مسابقات گفت:‌ با توجه به اینکه این رقابت‌ها برای کسب سهمیه المپیک امتیاز دارد، پیش‌بینی می‌شود تیم‌هایی که سهمیه نگرفته‌اند همه با قدرت بیایند. تیم ما هم با توجه به اینکه 8 نفر از آنها زیر 21 سال و جوان هستند، همه انگیزه بالایی دارند و با تمام و جود تلاش می‌کنند.

اخلاقی در پاسخ به این سؤال که ملی‌پوشانی که در تهران می‌مانند چه برنامه‌ای خواهند داشت،‌گفت:‌از 25 بهمن اردوی آنها آغاز می‌شود و برنامه‌ها کاملا نوشته شده است. از 10 اسفند هم پس از بازگشت تیمی که به قهرمانی آسیا اعزام شده دوباره هر دو گروه اردو را آغاز می‌کنند.

وی در مورد اینکه پیش‌بینی‌ تان کسب چند مدال است،‌گفت: ما می‌رویم که هر 10 مدال را بگیریم. البته در وزن‌های پایین یک مقدار کارمان سخت‌تر است.

مسابقات کتی فرنگی قهرمانی آسیا از 29 بهمن در هند آغاز می‌شود.

ترکیب تیم کشتی فرنگی به شرح زیر است: 55 کیلوگرم: پویا ناصرپور 60 کیلوگرم: مهدی محسن نژاد 63 کیلوگرم: میثم دلخانی 67 کیلوگرم: حسین اسدی 72 کیلوگرم: امین کاویانی نژاد 77 کیلوگرم: پژمان پشتام 82 کیلوگرم: مهدی ابراهیمی 87 کیلوگرم: بهروز هدایت 97 کیلوگرم: محمدهادی ساروی 130 کیلوگرم: امین میرزازاده سرمربی: محمد بنا مربیان: حبیب اله اخلاقی- داود اخباری- لقمان رضایی- سیامک قیطاسی ماساژور: محمد علیزاده متخصص تغذیه: رامین امیرساسان

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: