تغییر در مدیریت پردیس سینمایی ایران مال / سرتیپی به جای سعیدی پور

کدخبر: 2346435

رضا سعیدی پور مدیر سابق پردیس سینمایی آزادی که خرداد ماه امسال مسئولیت خود را پس از ده سال واگذار کرده بود و مدیریت پردیس ایران مال را بر عهده داشت،گویا ازمدیریت این مجموعه نیز برکنار شده است.

نسیم آنلاین : رضا سعیدی پور مدیر سابق پردیس سینمایی آزادی که خرداد ماه امسال مسئولیت خود را پس از 10 سال واگذار کرده بود و مدیریت پردیس ایران مال را بر عهده داشت،گویا ازمدیریت این مجموعه نیز برکنار شده است.

رضا سعیدی پور مدیر ده ساله پردیس آزادی که امسال از سمت خود کنار گذاشته شده بود و مدیریت پردیس ایران مال را بر عهده داشت ، از این مجموعه نیز کنار گذاشته شده و قرار است علی سرتیپی تهیه کننده مشهور سینما که مالک چند سینمای بزرگ در تهران و شهرستان هاست مدیریت این مجموعه را بر عهده بگیرد.

در باب سوابق سعیدی پور نکات جالب توجهی مطرح است. از او به عنوان یکی از متمولین عرصه فرهنگ یاد می شود ولی در سوابق جز مدیریت چند فضای فرهنگی مهم مانند تالار وحدت و تالار اندیشه و سینما آزادی موردی اعلام شده از فعالیت در بخش خصوصی دیده نمی شود. با این حال به گواه اهالی سینما وی مالک چند سینما ی بخش خصوصی و مستغلات بسیار و حتی اماکنی تجاری در خارج از کشور است. این فعالیت در بخش خصوصی همگی در سالهای تصدی وی در سینما آزادی شکل گرفته و رشد یافته است. به بیان دقیق تر وی در حالی که در بخش رسمی مسئولیت داشته است توانسته در بخش خصوصی برای خود فضای قابل ملاحظه ای ایجاد کند.

وی در دوره جدید مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی و در خرداد امسال از مدیریت پردیس آزادی برکنار شد. پردیس آزادی از اماکن وابسته به حوزه هنری است و مدیریت آن به صورت سنتی توسط رییس سازمان تبلیغات انتخاب می شود. از همین رو بود که حجت الاسلام قمی در اولین ماه های تصدی مسئولیت، بنا را بر تغییر در پردیس آزادی نهاد و نسبت به تغییر مدیریت آن اقدام کرد.

پردیس سینمایی ایران مال سومین پردیس پرفروش کشور محسوب می شود در فاز نخست راه اندازی دارای 14 سالن نمایش فیلم است.

ارسال نظر: