زمان انتشار لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان اعلام شد

کدخبر: 2346262

دبیرکل حزب مردم‌سالاری از نهایی شدن لیست انتخابتی ائتلاف احزاب اصلاح‌طلب در روز آغاز تبلغات انتخابات، ۲۴ بهمن ماه خبر داد.

۱۵ بهمن‌ماه بود که شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان طی جلسه‌ای فوق‌العاده راهبرد انتخاباتی خود را رسانه‌ای و اعلام کرد که بنا ندارد در انتخابات دوم اسفندماه لیست انتخاباتی ارائه دهد.

این شورا البته به احزاب اصلاح‌طلب مجوز داده بود که می‌توانند به صورت حزبی از نامزدهای انتخاباتی خود که تأیید صلاحیت شده‌اند حمایت کنند و پس از آن احزاب اصلاح‌طلب اعلام کردند که قرار است برای ارائه لیست انتخاباتی با هم ائتلاف کنند.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نیز شب گذشته طی جلسه‌ای که داشت به احزاب اصلاح‌طلب مجوز داد تا فعالیت انتخاباتی برای ارائه لیست در تهران را از سر بگیرند.

در همین زمینه، مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس ضمن تأیید ائتلاف احزاب اصلاح‌طلب با حضور 12 حزب سیاسی این جریان اظهار داشت: البته حزب کارگزاران گفته که می‌خواهد لیست مستقل بدهد و ما بنا داریم با این حزب وارد مذاکره و گفت‌وگو شویم.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری تأکید کرد: در حال رایزنی برای بستن لیست انتخاباتی هستیم و در لیست ما نمایندگان فعلی مجلس و دبیران کل احزاب، شخصیت‌های اجرایی اصلاح‌طلب، زنان، جوانان و شخصیت‌های تشکیلاتی مطرح اصلاح‌طلب حضور دارند.

کواکبیان گفت که لیست احزاب اصلاح‌طلب همزمان با روز آغاز تبلیغاتی انتخاباتی نهایی و اعلام خواهد شد.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: