ویژه برنامه‌های رادیو آوا و پیام در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن

کدخبر: 2346251

در روز ۲۲ بهمن ماه، شبکه رادیویی پیام و آوا روایتگر حماسه بزرگ ملت ایران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خواهند بود.

رادیوهای پیام و آوا دو ویژه برنامه «پیام انقلاب» و «آوای انقلاب» را در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مراسم باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن تدارک خواهد دید.

ویژه برنامه «پیام انقلاب» به تهیه کنندگی انسیه سمیع پور با اجرای ابوالفضل اینانلو بصورت زنده ساعت ۱۰ صبح تا ۱۴ از شبکه رادیویی پیام روی آنتن می رود. در این ویژه برنامه علاوه بر تامین مطالب مرتبط، اخبار و حضور پرشکوه مردم و مسئولان در اقصی نقاط ایران اسلامی‌ بصورت زنده و لحظه‌ای اطلاع رسانی خواهد شد.

از دیگر بخش های این ویژه برنامه ارتباط زنده با ایستگاه رادیویی مستقر در مسیر راهپیمایی در خیابان آزادی، ارتباط زنده با مراکز صداوسیمای استانها و گزارشگران حاضر در مراسم است.

رادیو آوا نیز با ویژه برنامه «آوای انقلاب» همزمان با آغاز مراسم راهپیمایی در سراسر کشور بصورت زنده با محوریت موسیقی انقلابی و ملی به تهیه کنندگی پرویز جمالی و اجرای صدیقه مرادی فعالیت خواهد داشت.

هموطنان در سراسر کشور می توانند از مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن عکس تهیه و از طریق درگاه های ارتباطی رادیو پیام بهمراه عکس خودشان ارسال و تصاویر ارسالی خود را در رادیونمای رادیو پیام و آوا با نام خودشان مشاهده کنند.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: