مکارم شیرازی:‌ انتخابات زمان انتقام مشکلات کشور نیست

کدخبر: 2346107

آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: همه مردم حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات را وظیفه دینی و شرعی خود بدانند و در آن شرکت کنند.

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی مرجع تقلید شیعیان امروز در درس خارج فقه که در مسجد اعظم حرم مطهر برگزار شد با اشاره به اهمیت بزرگداشت روز ۲۲ بهمن گفت: باید همه مردم حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات را وظیفه دینی و شرعی خود بدانند و در آن شرکت کنند.

او با تأکید دوباره بر وجوب حضور در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: باید با حضور باشکوه در این دو فریضه دینی ملی دشمنان انقلاب و نظام را ناامید کرده و به همه جهانیان نشان دهیم نظام و انقلاب مورد تأیید مردم و مسئولان است.

مرجع تقلید شیعیان مردم را به شناخت وظایف خود در برابر انقلاب و نظام دعوت و تصریح کرد: حضور گسترده مردم مهم‌ترین عامل ناامیدی و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان است.

او با اشاره به مشکلات معیشتی مردم و اقتصاد ناکارآمد خاطرنشان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو زمان انتقام از مشکلات جامعه نبوده و باید راه عاقلانه را در پیش گرفته و اجازه شادمانی به دشمن را نداد.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی از توطئه‌های دشمنان برای انقلاب و نظام خبر داد و گفت: من عدم حضور در پای صندوق‌های رأی و راهپیمایی ۲۲ بهمن را جایز ندانسته و امروز زمان قهر مردم نیست، زیرا عدم حضور عامل تضعیف نظام و کشور می‌شود.

او عدم‌حمایت مردم را عامل تشدید تحریم‌ها عنوان کرددشمن و گفت: دشمنان برنامه‌هایی برای مردم و کشور داشته که با حضور پرشور مردم در میدان ناامید شده و توطئه‌هایش به واقعیت نخواهد پیوست.

استاد برجسته حوزه علمیه قم ادامه داد: ۴۱ سال توطئه‌های دشمنان با حضور مردم خنثی‌شده و ان‌شاالله باهمت مردم و مسئولان مشکلات اقتصادی مردم نیز برطرف می‌شود.

«باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: